סגירת יציעים ואיסור הכנסת ציוד. התגובה של "היכלי הספורט" לאירועי הדרבי

אוהדי הפועל תל אביב
אוהדי הפועל תל אביב | אריאל שלום

החברה שמנהלת את בלומפילד ראתה בחומרה את התנהגות האוהדים והודיעה כי תנקוט בצעדים מידיים על מנת למנוע סכנה נוספת: "כואב לראות אוהדים שמשחיתים את יציעי הבית"

(גודל טקסט)

בעקבות אירועי הדלקה באצטדיון בלומפילד ופציעתו של צלם הפועל תל אביב לאחר שנזרק לעברו רימון עשן בדרבי התל אביבי, חברת 'היכלי ספורט' המנהלת את האצטדיון ביפו הודיעה היום (חמישי) כי היא רואה בחומרה רבה את ההתנהגות העבריינית ביציעי האוהדים ומתכוונת להחמיר את נהלי הבטיחות.

בהודעה נכתב: "אנו קוראים לכל הגורמים: ההתאחדות, מנהלת הליגה, המועדונים והמשטרה – לשתף פעולה ולטפל בצורה תקיפה ומערכתית במיגור ההתנהגות העבריינית ביציעים שהגיעה לכדי הפעלת אמצעי חבלה והצתה מכוונת של ציוד וכיסאות באופן מסכן חיים".

"כמי שמנהלים את האצטדיון אנו נעשה כל שביכולתנו למנוע הישנות מקרים כאלו בעתיד. לאחר המשחק והבוקר קיימנו ישיבות חירום כדי לתחקר את האירועים הקשים והחלטנו, בתאום עם משטרת ישראל, לנקוט בצעדים מידיים המצויים בסמכותנו על מנת למנוע סכנה לחיי אדם באצטדיון ובכלל זה: תיאסר הכנסת ציוד כולל ציוד עידוד מכל סוג, תתוגבר האבטחה ביציעים המועדים לפורענות, החברה תדרוש ותעקוב אחרי מיצוי הדין עם העבריינים".


"תתוגבר האבטחה ביציעים המועדים לפורענות" (אריאל שלום)

"במקביל החברה תסגור מידית את אותם אזורים שנפגעו אתמול לצורכי שיקום ותיקון הנזקים הכבדים שנגרמו וכן תבצע בדיקות בטיחות מקיפות כדי להחזיר את היציעים לכשירות. נציין בהקשר זה כי שיפוץ האצטדיון נעשה תוך הקפדה על סטנדרטים ותקני בטיחות אש מחמירים, לרבות בנוגע לכיסאות שהם דגם משופר של אלו הקיימים באצטדיונים הגדולים בארץ. תקנים מחמירים אלו מנעו אתמול את התפשטות האש".

"כואב לנו הלב לראות איך ישנם אוהדים של הקבוצות הביתיות שלא זו בלבד שמשחיתים את יציעי הבית שלהם לאחר שהושקעו באצטדיון מאות מיליוני שקלים, אלא אף גורמים לסיכון חיי אדם ועושים נזק גדול לציבור אוהדי הכדורגל בארץ וליכולת להינות מחווית צפייה בטוחה באצטדיונים".


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי