כלפון: "מצפה כי בעלי המועדונים יידעו לשמור על כבוד השופטים"

רונית תירוש
רונית תירוש | מנהלת הליגה

מנהלת הליגות ערכה מפגש יזום עם בעלי הקבוצות במהלכה שוחחו הצדדים מתוך רצון להתייעל ולהשתפר. יושב הראש: "על השופטים לזכור כי בעלי המועדונים משקיעים מכספם וממרצם". תירוש: " האיגוד ימשיך להתמקצע"

(גודל טקסט)

מנהלת הליגות ערכה היום (חמישי) פגישה יזומה עם בעלי הקבוצות, הנהלת איגוד השופטים וסגל שופטי ליגת הבורסה לניירות ערך. המפגש הישיר אפשר לצדדים לנהל שיחה כנה ופתוחה על נושאים מקצועיים באופן פורה וחיובי מתוך רצון להתייעל ולהשתפר.

יו"ר המנהלת, ארז כלפון, מסר: "יש לנו אמון מלא בסגל השופטים. אני מצפה כי בעלי המועדונים יידעו לשמור על כבוד השופטים, גם אם הם מרגישים שנפגעו מהחלטה שיפוטית כזו או אחרת. יחד עם זאת ובאותה נשימה, על השופטים לזכור כי בעלי המועדונים משקיעים מכספם וממרצם בכדורגל הישראלי יכולים וצריכים להעביר ביקורת בונה. עלו כמה נושאים, אנו נבחן את התשובות ובהקשר זה גם הנושא של תגבור המצלמות מעבר לתקן שנקבע.

"ביקשנו מהשופטים כי יקוצר זמן ההחלטה בבואם לבדוק את הפניית שופט המסך ולהקפיד על אחידות בשיפוט על מנת שלא לפגוע בחוויית המשחק. כפי שאמרתי תמיד מערכת שיפוט המסך תוציא את הצדק לאור בכדורגל הישראלי. גם אם יש טעויות, אני בטוח שהשופטים ילמדו מהם, תוך הטמעת המערכת בהמשך העונה באופן כזה שמגמת השיפור תימשך".

רונית תירוש, יו"ר איגוד השופטים, אמרה: "המפגש בין השופטים לבעלי הקבוצות היה חשוב להפריה הדדית של שני הגורמים המרכיבים את המשחק. מטבע הדברים, נושא שיפוט המסך היה חלק דומיננטי מהדיון. האיגוד הציג נתונים המראים על שיפור במניעת טעויות קריטיות לעומת העונה החולפת. האיגוד ימשיך להתמקצע ויהיה קשוב לרחשי הלב של הבעלים והמאמנים".


(צילום: מנהלת הליגה)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי