רז שטיין ייעדר מהמשחק הקרוב נגד קריית שמונה

רז שטיין
רז שטיין | אודי ציטיאט

חלוצה של נס ציונה לא ייצא למגרש הצפוני בליגה בגלל מות אביו. עמיר תורג'מן: "כאב גדול, חייבים להישאר ביחד למענו ולמען הקבוצה". עומרי גלזר שנפצע נגד הפועל חיפה, יפתח בהרכב

(גודל טקסט)

בצל ההפסד להפועל חיפה וטענות נגד השופט זיו אדלר שפסק לפנדל שנוי במחלוקת בדקה ה-96, סקציה נס ציונה תצא מחר (שבת, 18:30) למפגש ראשון בליגת העל נגד קריית שמונה, כזכור שתי הקבוצות שיחקו אחד נגד השנייה בלאומית כבר למעלה מעשור. המאמן עמיר תורג'מן ערך שיחות עם השחקנים והבהיר: "אנחנו עם הפנים קדימה, הקבוצה מתחברת והתוצאות יגיעו ".

מי שייעדר מהמשחק הוא החלוץ רז שטיין בעקבות מות אביו במועדון הודיעו כי, ההנהלה והשחקנים מחזקים את המשפחה בשעה קשה זו. המאמן עמיר תורג'מן אמר: "כאב גדול לשמוע שאבא של שחקן נפטר. רז שטיין ידע לעשות את ההפרדה ולהתמודד עם הכאב והמחלה בצורה מאוד טובה. כקבוצה חייבים להישאר ביחד למענו ולמען הקבוצה. רז יחסר לנו מחר".

הבשורות היותר טובות הגיעו מכיוונו של השוער עומרי גלזר שנפצע בראשו נגד הפועל חיפה והוחלף במחצית, אבל השוער התאושש וישוב בין הקורות של העונה הדשה. בנוסף לכך גם מוסא מאזו ישוב לאחר עונש הרחקה.


"רז שטיין יחסר לנו מחר". עמיר תורג'מן (אודי ציטיאט)

רומריק אטו שהורחק בכרטיס אדום נגד הפועל חיפה ושני הפצועים שי אליאס ונועם כהן, לא ייכללו גם הם בסגל לקראת משחק החוץ. העולה החדשה מקווה לסיים את הסיבוב הראשון מעל הקו האדום והיא יודעת שתזדקק לפחות לנקודה על מנת שזה יקרה.

תורג'מן התייחס ליריבה ואמר: "הלוואי שכול הזמן יהיו לנו משחקים כאלו באמצע השבוע שנוכל להראות את עצמנו ולעבוד קשה. התקדמנו והתאוששנו מהמשחק נגד הפועל חיפה והמטרה להגיע מוכנים למשחק קשה בקריית שמונה".

הרכב משוער: עומרי גלזר, אופק ביטון (בן סיטלקול), איתי עוזרי, דרייס וויטנס, פרנסיסקו דוטארי, רז נחמיאס, סביין לילאי, אופיר מזרחי, סאקו טורה, דויד בויסן, מוסא מאזו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי