רוני אוואט צפוי לחזור לספסל נגד בית"ר ירושלים

רוני אוואט
רוני אוואט | דני מרון

מאמן מ.ס. אשדוד שנעדר ממספר משחקים בשל בעיה בליבו, אמור לשוב לי"א בראשון (20:00, בספורט4). אוחיון: "כולם ציפו שנפסיד 4:0 למכבי חיפה, אבל הגענו עם תוכנית מסודרת". קינדה יקבל זר פרחים לפני ההתמודדות

קבוצות: מ.ס. אשדוד
(גודל טקסט)

מאמן מ.ס. אשדוד רוני אוואט שנעדר מהקווים בשבועות האחרונים בשל בעיה בליבו וראה את משחקי הקבוצה מהיציע, אמור לקבל אישור מרופאיו ולשוב לספסל המאמנים נגד בית"ר ירושלים ביום ראשון באצטדיון הי"א (20:00, שידור ישיר בספורט4). בכל מקרה, עוזרו של אוואט, משה אוחיון ימשיך לנהל את המשחק.

לקראת המשחק נגד הצהובים שחורים, קיימה אשדוד מסיבת עיתונאים אליה הגיעו משה אוחיון ופיראס אבו עקל. המאמן דיבר ראשון: "במשחק החוץ נגד מכבי חיפה כולם ציפו שנפסיד 3:0 או אפילו 4:0, אבל הגענו עם תוכנית משחק מסודרת. אנחנו מתכוננים לכול משחק, רואים את השחקנים המשמעותיים של היריבה וגם נגד בית"ר ירושלים נתכונן כך".

"מתחילת העונה עלינו עם מספר מערכים וכל השחקנים מתאמנים טוב ורוצים לשחק. ההרכב יכול להיות כמו נגד מכבי חיפה וגם עם שינויים כי במשחקים הקודמים נגד הפועל כפר סבא ובני יהודה היינו פחות טובים. שחקנים ימתינו בסבלנות ויראו אם זה יהיה אותו הרכב או יהיו שינויים".


משה אוחיון. "שחקנים ימתינו בסבלנות ויראו אם זה יהיה אותו הרכב או יהיו שינויים" (אודי ציטיאט)

המפגש בראשון יהיה מול שחקן הקבוצה גדי קינדה שיקבל זר פרחים, על פעילותו במועדון בעבר. משה אוחיון: "קינדה הוא שחקן מצוין איתו שיחקתי וגם אימנתי. אוהבים אותו ואחת המשימות תהיה לעצור אותו ויש עוד שחקנים בירושלים חוץ ממנו".

הקשר פיראס אבו עקל הוסיף: "חשוב שקהל רב יגיע למשחק נגד בית"ר ירושלים וגם למשחקים אחרים. הגעתי מוכן לקבוצה ואני שמח להיות באשדוד ורואה את השחקנים שיצאו מאשדוד למועדונים גדולים כמו גדי קינדה".


חוזר לי"א. גדי קינדה במדי אשדוד (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי