דראפיץ' וברדה: "אם לא נגיע מרוכזים, מכבי תל אביב תעניש"

שי ברדה, סלובודאן דראפיץ'
שי ברדה, סלובודאן דראפיץ'. ילכו לבוררות? | אריאל שלום

נתניה רוצה לעצור את הצהובים, עמוס יהיה כשיר. צמד המאמנים מתכנן להחזיר את מלמד ואברהם להרכב, גם כחלון ישוב לאחר שלא פתח זמן רב. בצ'יראי יעבור בדיקת אולטרסאונד בראשון

(גודל טקסט)

לאחר שלושה ניצחונות רצופים, מכבי נתניה תנסה בשבת (19:45, שידור ישיר בספורט4) להמשיך במומנטום החיובי ולעשות את מה שלא עשתה עד כה העונה אף קבוצה: לגבור על מכבי תל אביב. המאמנים סלובודאן דראפיץ' ושי ברדה קיבלו הבוקר (שישי) בשורה טובה, כאשר השוער דני עמוס ערך אימון מלא ויפתח בין הקורות.

צוות המאמנים מתכנן שינוי אחד חוליית ההגנה כאשר ויקי כחלון ישוב להרכב לאחר זמן רב וישובץ דווקא כמגן שמאלי במקומו של בן תורג'מן, כשגם אביב אברהם ישוב מהרחקה ישירות להרכב במקומו של יחמיר היקה. פאטוס בצ'יראי שסובל מכאבים בשריר האחורי יעבור ביום ראשון בדיקת אולטרסאונד כדי לאבחן את מצבו אך ההערכה הראשונית מדברת על היעדרות של שלושה שבועות לפחות. גיא מלמד ישוב להרכב וימלא את מקומו לצד יונס מלאדה שהחלים מפציעתו ויהיה כשיר.

ניקו אולסק, שמעמדו בקבוצה בסימן שאלה גדול לקראת ינואר, לא צפוי להיות בסגל וכמוהו גם הבלם הספרדי רומן גולוברט, שלא נמצא בתוכניות המקצועיות. "אנחנו צריכים לבוא מרוכזים ב-200%", אמרו המאמנים לשחקנים באסיפה המסכמת. "מכבי תל אביב יכולה להעניש אותנו אם נבוא לא מרוכזים".

הרכב משוער: דני עמוס, כארם ג'אבר, דולב אזולאי, טים הוייבך, ויקי כחלון, אלמוג כהן, אביב אברהם, רועי קהת, גבי קניקובסקי, גיא מלמד, יונס מלאדה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי