לוסיו וזלקה בתמונת ההרכב. קלר: "המשחק הוא צומת דרכים"

לוסיו
לוסיו | אודי ציטיאט

לאחר שני הפסדים, בחדרה מקווים לאגור נקודות מול האדומים (ראשון, 19:30 בספורט3). אורן גולן אמר לשחקנים: "צריכים להראות יכולת טובה יותר". גולדנברג ייעדר בגלל כרטיסים צהובים

קבוצות: הפועל חדרה
(גודל טקסט)

 שבוע לא פשוט עבר על הפועל חדרה. זה התחיל בהתפטרות של המאמן אורי גוטמן והמשיך עם שני הפסדים למכבי חיפה לבית"ר ירושלים וכעת במועדון מקווים לצאת לדרך חדשה נגד הפועל תל אביב מחר (ראשון, 19:30, שידור ישיר בספורט3).

היועץ המקצועי של המועדון, אורן גולן, אמר לקראת המשחק: "מכבי חיפה ובית"ר ירושלים במשחק חוץ זאת לא הליגה שלנו אבל כעת מול הפועל תל אביב אנחנו צריכים להוציא נקודות ולהראות יכולת טובה יותר".

עוד בתחילת השבוע החליטו בחדרה כי ייתנו הזדמנות במשחקים הקרובים לעוזר המאמן רון קלר ולכן גם מבהיר כעת גולן כי אינו פוסל אפשרות שהמאמן הזמני יישאר על הקווים עד תום העונה: "אני נותן את כל המושכות לרון קלר ומבחינתי לא חושב ולא רוצה לחשוב על מאמן אחר. רון ראוי להזדמנות והלוואי ויביא תוצאות טובות".


ממשיך לקבל את הקרדיט מאורן גולן. רון קלר (אודי ציטיאט)

קלר אמר לקראת המשחק: "המשחק מחר הוא סוג של צומת דרכים עבור המועדון, משחק חשוב על מנת שלא להיקלע למאבקי תחתית. אנחנו רוצים לחזור למסלול של תוצאות חיוביות. הפועל תל אביב היא מועדון גדול, עם מסורת, אבל היא במקום נחות מאיתנו, ואנחנו רוצים ומקווים לנצח".

"השחקנים הרבה יותר מחויבים אחרי בית"ר ירושלים, ומבינים את גודל המעמד ואת החשיבות של המשחק. כולנו רוצים לחזור למסלול חיובי ולדרך חדשה וזו הדרך היחידה שתוביל אותנו בעתיד לכיוונים חיוביים".

שתי הקבוצות אחרי שני הפסדים לא נעימים: "אי אפשר לנתק את הלחץ מזה שאנחנו אחרי שני משחקים פחות טובים, עברנו טלטלה לא פשוטה, אבל המצב של הפועל תל אביב פחות טוב בטבלה, ומבחינתם המשחק מחר הוא גם משחק קריטי. ברור לנו שהם יודעים שאם הם לא ינצחו אותנו הם יישארו בתחתית כנראה כל העונה, אבל אנחנו צריכים להתרכז בעצמנו. אם נעשה את הדברים שאנחנו יודעים ורוצים ובעיקר נהיה מחויבים ומרוכזים, נחזור למסלול החיובי".

אליאל פרץ. לא ידוע מתי יחזור (מאור אלקסלסי)
אליאל פרץ. לא ידוע מתי יחזור (מאור אלקסלסי)

מבחינה מקצועית הפועל חדרה שוב תגיע בהרכב חסר, הבלם ג'ונתן סיסה והקשר אליאל פרץ עדיין פצועים ותאריך חזרתם עדיין לא ידוע. גם המגן חגי גולדנברג ייעדר בגלל כרטיסים צהובים. לוסיו שסופסל נגד בית"ר ירושלים צפוי לחזור להרכב כמו גם הקפטן מנשה זלקה. לפני המשחק מול האדומים תצא הקבוצה לבית מלון בנתניה שם תשהה עד למשחק.

הרכב משוער: אוסטין אג'ידה, דיאא לבאבידי, ויסאם רבאח, ירין חסן, יהב גורפינקל, ג'ורג' פוצ'יבה, מוחמד אבו פאני, מנשה זלקה, דידייה קוגבנייה, רועי זיקרי, לוסיו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי