באשדוד מעריכים: למעלה מ-5,000 צופים יגיעו לאצטדיון הי"א

שחקני מ.ס אשדוד חוגגים
שחקני מ.ס אשדוד חוגגים | דני מרון

לקראת המשחק מחר (ראשון, 20:00, ישיר בספורט4) נגד בית"ר ירושלים, במועדון ביקשו מהשחקנים להיזהר מקינדה וגרסיה. אוואט יישב על הספסל, אך אוחיון ינהל את המשחק. ההרכב טרם תורגל

קבוצות: מ.ס. אשדוד
(גודל טקסט)

מ.ס. אשדוד תארח מחר (ראשון) באצטדיון הי"א את בית"ר ירושלים (20:00, שידור ישיר בספורט4). המאמן רוני אמור לשבת על ספסל הקבוצה לאחר שיקבל אישור מרופאו שעוסק בבעיה בליבו. בכל מקרה מי שינהל את המשחק יהיה משה אוחיון. ואת ההרכב צמד המאמנים יקבע מחר בשעות הצהריים.

הנושא המדובר בתוך הקבוצה הוא ההחלטה שלא לפתוח במשחקים האחרונים עם רועי גורדנה, אשר הוענק לו סרט הקפטן כשגם יעקב בריהון שהצטרף העונה מבית"ר ירושלים כמעט ולא משחק. בנוסף גם שובל גוזלן שכבש רק שער ליגה אחד אינו משפיע על היכולת המקצועית.

המאמן משה אוחיון הבהיר בנושא: "כל ההחלטות הם מקצועיות ומי שמשחק נבחר על פי יכולתו וההשקעה באימונים". על ההרכב למחר אמר אוחיון: "יכול להיות שאמשיך בהרכב שסיים נגד מכבי חיפה בתיקו 3:3 ואולי גם יהיו שינויים ולכן צריך להמתין להחלטה לפני המשחק ".


"מי שמשחק נבחר על פי יכולתו וההשקעה באימונים". רועי גורדנה (אודי ציטיאט)

באסיפת השחקנים נאמר כי בית"ר ירושלים עולה לפני כל משחק במערך התקפי ושולחת שחקנים קדימה. שני שחקני המפתח שסומנו הם ליוואי גרסיה וגדי קינדה וגם להיזהר מכדורים לשלומי אזולאי בתוך הרחבה. באשדוד מעריכים כי למעלה מחמשת אלפים צופים יגיעו מחר למשחק.

הרכב משוער: רועי משפתי, יצחק אספה, ניר ברדע, טימותי אוואני, גיל כהן ,בנצי מושל, לאונרדו אווסו, פיראס אבו עאקל, שלומי אזולאי, דין דוד (מוחמד כנעאן), שגיב יחזקאל.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי