צפו בתקציר: 0:1 דרמטי לק"ש על נס ציונה, אדניי כבש בדקה ה-87

שחקני קריית שמונה חוגגים
שחקני קריית שמונה חוגגים | מאור אלקסלסי

החלוץ הניגרי הכריע את קרב התחתית הרותח. הקבוצה מהצפון קטעה רצף שחור של ארבעה הפסדים רצופים ועלתה מעל הקו האדום. מאזו בלט בשורות המארחת שצללה למקום האחרון עם הפסד שני ברציפות

(גודל טקסט)

קובי רפואה ועמיר תורג'מן כבשו לא מעט שערים בליגת העל בשנות ה-90 ושנות ה-2000. הערב (שבת) הם נפגשו על הקווים בקרב תחתית רותח בין שתי נועלות הטבלה, במחזור הסיום של הסיבוב. עירוני קריית שמונה בצד אחד, סקציה נס ציונה בצד שני. המטרה הייתה ברורה: לנצח, ולא חשוב איך, העיקר לברוח מהתחתית. כשהיה נראה שהמשחק יסתיים בתיקו 0:0 מאכזב הגיע שער דרמטי של ג'יימס אדני, שהקפיץ את קבוצתו מעל הקו האדום.

לאחר ניצחון במשחק הבכורה שלו על הקווים של ק"ש, רשם רפואה ארבעה הפסדים רצופים ונראה מתוסכל מאוד על הקווים. כעת הוא יוכל לנשום לרווחה. מנגד, הקבוצה של תורג'מן רשמה ניצחון מפתיע לא מזמן נגד הפועל באר שבע והייתה בכושר, אך כעת היא רושמת כבר שני הפסדים רצופים, רגע לפני שהיא פוגשת את האלופה מכבי תל אביב במחזור הבא.

בדקה העשירית הגיע המצב הראשון כאשר קיליאן שרידן עלה גבוה ונגח היטב אך עומרי גלזר הדף נהדר. מוסא מאזו, מלך השערים של נס ציונה, היה אחראי על האיום הראשון המסוכן של האורחת אך סיים מבצע נהדר בבעיטה חלשה לעברו של דזיוגאס ברטקוס.


קובי רפואה. יכול לנשום לרווחה (מאור אלקסלסי)

רגע של מחלוקת נרשם בדקה ה-65 כאשר הבלם איתי עוזרי נגע בידו ברחבה אך לאחר בדיקה של ה-VAR  הוחלט להמשיך כרגיל ולא לשרוק לפנדל. מאזו המשיך להיות הטוב ביותר בנס ציונה והחמיץ מצב בדקה ה-78, ורגע לפני הסיום ג'יימס אדני השתלט על כדור ברחבה אך ניסיון מסירה של איסמעיל ריאן ובעט לרשת מול גלזר. 0:1 לק"ש. רפואה לא רצה לתת לנקודות לחמוק ממנו ומיהר להכניס את אמיר בן שמעון כדי לחזק את ההגנה.


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי