קונטה התאמן ותורגל לקראת אשדוד, לוי נוטה לפתוח שוב עם מגבו

אנטואן קונטה
אנטואן קונטה | אריאל שלום

המאמן תרגל עשרה מתוך ה-11 שפתחו מול חדרה. המשמעות: גרצ'קין צפוי להמשיך על הספסל, קונסטנטין יוצא מההרכב לאור חזרת קונטה. באימון הושם דגש על הנעת הכדור בחלק הקדמי

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

בית"ר ירושלים סיימה הערב (שבת) את ההכנות לקראת המשחק באשדוד, בתקווה להשיג ניצחון שביעי בשמונת המשחקים האחרונים ולהמשיך להיות חלק משמעותי בצמרת. רוני לוי ערך השבוע שיחות אישיות עם שחקנים, בעיקר על כר הדשא. במהלך השבוע הוא הדגיש בעיקר את הנושא העיקרי שמפריע לו: הכדרור המיותר בחלק הקדמי.

לגבי ההרכב, כזכור, אתמול התברר כי אופיר קריאף ואנטואן קונטה ערכו אימון חלקי בלבד. שי קוסטנטין שוב נכנס לכוננות, אבל היום קונטה ערך אימון מלא ונראה כי הוא כשיר למשחק ואף תורגל בהרכב. פרט לכך, נראה כי רוני לוי לא מתכנן שינויים נוספים לקראת המשחק. המשמעות: מקס ג'רצקין, שהחל את העונה בצורה טובה מאוד, עשוי להמשיך שוב על הספסל, זאת משום שלוי נוטה לתת הזדמנות נוספת לאורי מגבו. גדי קינדה תורגל שוב במרכז השדה ופרדי פלומיין על הקו השמאלי. טל בן חיים שזוכה לאשראי רחב מהמאמן שוב ב-11.

רוני לוי שם באימון דגש על הנעת הכדור בחלק הקדמי. כזכור, במהלך המחצית מול חדרה אמר לוי לשחקנים: "שחררו את הכדור, אני דורש מכם, 'תתקתקו' בחלק הקדמי. אנחנו נגיע למצבים. אבל שחררו את הכדור מהרגל". אחד השחקנים אמר: "ארבעה שחקנים מהקישור ומעלה, הם שחקנים שאוהבים את הכדור. רוני רוצה יותר הנעה בשליש הקרוב לשער של היריב ואפשר להבין את זה. אם נהיה קבוצה שמוסרת יותר, נגיע יותר לשער. בעטנו פעמיים למסגרת מול חדרה, זה לא מספיק".

מקס גרצ'קין. ימתין להזדמנות על הספסל (אריאל שלום)
מקס גרצ'קין. ימתין להזדמנות על הספסל (אריאל שלום)

הסטטיסטיקה במשחק הזה נוטה כמובן לטובת הקבוצה מהבירה. מאז יולי 2016 אשדוד לא ניצחה בי"א את החבורה של רוני לוי, אבל גם זה קרה בגביע הטוטו. מתי זה קרה בפעם האחרונה בליגה? ובכן, זה קרה אי שם בנובמבר 2013, משער יחיד במשחק שכבש ירו בלו. המשחק האחרון בין הקבוצות זכה להד תקשורתי גדול, משום שזה היה משחק הפרישה של הכוכב יוסי בניון.

הרכב משוער: איתמר ניצן; אנטואן קונטה, דיוגו ורדסקה, טל בן חיים, אורי מגבו; דן איינבינדר, עלי מוחמד, גדי קינדה, פרדי פלומיין, ליוואי גרסיה; שלומי אזולאי.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי