איביץ': "השופט יודע מה שער ומה לא. אין לי טענות לשחקנים"

ולדימיר איביץ', גל לייבוביץ'
ולדימיר איביץ', גל לייבוביץ' | אריאל שלום

מאמן מכבי ת"א התייחס לשערים שנפסלו ב-0:0 עם מכבי נתניה: "בדרך כלל אנחנו יוצרים יותר מצבים מהיריבה". על השינויים בהרכב: "היינו צריכים אנרגיה למשחק". דראפיץ': "מרוצים, המהפך בא בזכות שקט מבעל הבית"

(גודל טקסט)

מכבי תל אביב אמנם שוב לא ספגה, אבל רצף הניצחונות נעצר עם 0:0 הערב (שבת) נגד מכבי נתניה, שבעצמה נמצאת בתקופה טובה. הצהובים כבשו ארבע פעמים, אך כל אחת מהן נפסלה על ידי שופטי המסך, והתסכול נראה על פניהם של שחקני האלופה בסיום.

המאמן ולדימיר איביץ' התייחס להחלטות השיפוט: "השופט יודע מה שער ומה לא, אני לא יכול לדעת. אין לי סיבה לאהוב את השופט או לא לאהוב, אני יכול לדבר על המשחק. היה משחק טוב, הרבה מצבים. בדרך כלל אנחנו יוצרים יותר מצבים מהיריבה, אני מאמין שהגיע לנו יותר מהמשחק הזה".

"לחצנו לא רק במחצית השנייה, כבשנו שערים שנפסלו. היו לנו הזדמנויות במחצית השנייה, אבל זה קורה. לפעמים זה ככה זה. אם אתה לא כובש אתה לא מבקיע".

איביץ'.
איביץ'. "לא מסתכלים על קבוצות אחרות" (אריאל שלום)

השינויים בסגל: "האמנתי שאנחנו צריכים אנרגיה למשחק, היו הרבה משחקים במהלך השבוע. כל השחקנים ששיחקו היום נתנו מקסימום, אין לי טענות כלפיהם. היה משחק טוב אבל בלי שערים".

מכבי חיפה תוכל להקטין את הפער: "אנחנו מסתכלים על עצמנו ורוצים לקחת את הנקודות שלנו, לא על קבוצות אחרות. מתכוננים למשחק הבא".

מאמן מכבי נתניה סלובודאן דראפיץ' אמר: "אנחנו מרוצים מאיך ששיחקנו. ניסינו ללחוץ את מכבי ת"א לאורך כל המגרש, אבל גם הם הגיעו לכמה הזדמנויות".

דראפיץ'.
דראפיץ'. "כל נקודה היא זהב בשבילנו" (אריאל שלום)

המהפך שעשתה הקבוצה בדרך לתקופה הטובה: "היה שקט מבעל הבית, נתנו לנו לעבוד בשקט וזאת התוצאה. החלפנו כמה שחקנים, רוב השחקנים פה זה ישראלים צעירים שרצים, המשכנו לעבוד באותה דרך שאנחנו עובדים שלוש וחצי שנים, זה עבודה שלא באה ביום אחד. הפגרה הגיעה בזמן ואני שמח מהמשחקים האחרונים, השגנו נקודות שרצינו. אנחנו רוצים להיות בפלייאוף העליון וכל נקודה בשבילנו זה זהב".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי