‎⁨בנתניה מרוצים: "לחצנו את מכבי ת"א כמו שאף קבוצה לא לחצה"

אלמוג כהן
אלמוג כהן | אריאל שלום

היהלומים עצרו את האלופה למרות ששיחקו עם זר אחד, דראפיץ': "יצטרכו להראות לי שהם רוצים להיות פה". בצ'יראיי עשוי לחזור לנס ציונה. פיניש: "שווים יותר מסך הנקודות שלנו". וגם: סוגיית החוזה של אולסק

קבוצות: מכבי נתניה
(גודל טקסט)

מכבי נתניה הוכיחה אמש (שבת) כי היא חזרה להיות הקבוצה המוכרת מהשנים האחרונות, כשהשיגה נקודה מכובדת מול האלופה מכבי תל אביב בבלומפילד והמשיכה במומנטום החיובי שלה עם 10 נקודות מ-12 האחרונות. "לחצנו את מכבי תל אביב גבוה כמו שאף קבוצה לא לחצה", סיפרו שחקנים בקבוצה בסיום. "זו נקודה שאם נעפיל בסוף לפלייאוף תהיה משמעותית".

מי שזכו למחמאות היו השוער דני עמוס ("בא לקחת את המשחק"), הבלם דולב אזולאי ("הגיע למשחק גדול") והקשר אביב אברהם ("בא להראות שהוא שולט באמצע").

נתניה שיחקה במשחק עם זר אחד בלבד, טים הויבך, כשהחלוץ פאטוס בצ'יראי דיווח בימים האחרונים על הטבה בשריר האחורי. במועדון סיפרו שגם המתיחה ממנה הוא סובל אינה כה חמורה והוא עשוי לשוב לסגל למשחק הליגה מול סקציהנס ציונה בעוד כשבועיים.

הויבך. הזר היחיד השורות היהלומים (אריאל שלום)
הויבך. הזר היחיד השורות היהלומים (אריאל שלום)

"צריך להסתדר עם מה שיש עד ינואר. הזרים יצטרכו להראות לי שהם שייכים למכבי נתניה ורוצים להיות פה. אני מקווה שהתוצאות החיוביות שלנו לאחרונה ייתנו להם פוש שכל אחד צריך לדאוג לקריירה שלו. ארבעה שחקנים זרים מחוץ לסגל זו פריווילגיה גדולה מדי לקבוצה שלנו", התייחס המאמן סלובודאן דראפיץ' לסוגיית הזרים, כאשר נראה שגם מעמדו של הקשר יחמיר היקה שלא שותף אתמול אינו בטוח.

הקשר ניקו אולסק שוב לא היה בסגל, ונראה שלא ימשיך בינואר. לספורט1 נודע שלאחר אי מעברו למכבי חיפה בקיץ, בנתניה הציעו לקשר בתקופה האחרונה חוזה חדש, אך בין הצדדים היו קיימים פערים גדולים והמו"מ פוצץ ומפאת גודל חוזהו הנוכחי, נראה שבנתניה ירצו לשחררו ולא לשאת בעלותו.

"יש לנו עוד הרבה זמן עד ינואר ועוד הרבה משחקים", אמר דראפיץ' בנושא אולסק, "אנחנו מסתכלים נטו על האימונים. יכול להיות שבשבוע הבא הוא יהיה בהרכב ויכול להיות שלא יהיה בסגל. אם השחקנים יהיו טובים באימונים אתן להם לשחק. לא קיבלתי הנחייה לא לתת להם לשחק, אלא זו הרגשה אישית שלי. אני ראיתי אותו בסדר גמור באימון האחרון. אנחנו משחקים בשיטה מסויימת והוא יצא מהרוטציה אבל יכול להיות שהוא יחזור. זה תלוי בו".

דראפיץ'.
דראפיץ'. "יש עוד זמן עד ינואר" (אריאל שלום)

המגן השמאלי גוראם גיאורבלידזה יחל להתאמן עם הקבוצה בימים הקרובים וינסה להרשים את צוות המאמנים. לשחקן חוזה בדילה גורי, אך בסביבתו ציינו כי אם ירשים, לא תהיה בעיה לשחררו מחוזהו.

"אני מסכים שחזרנו להיות מכבי נתניה. זה לקח לנו זמן אבל עם המון עבודה קשה במגרש חזרנו לעצמנו. יש לנו עוד הרבה לאן להשתפר. הוצאנו תיקו מול האלופה שנמצאת בכושר מדהים", סיכם בסיום הקשר סתיו פיניש.

השינוי: "אני חושב שזה הרבה בראש, באופי של השחקנים. להיות חזקים ולא להישבר ברגעים קשים במשחק, דבר שקרה לנו ברצף ההפסדים. גם במגרש אנחנו לוחצים ועומדים טוב יותר".

הפלייאוף העליון: "אנחנו לא נשקר, בתחילת העונה ציפו מאיתנו להיות יותר למעלה ולקח לנו קצת זמן. ברור שאנחנו רוצים להיות בפלייאוף אבל זה יהיה קשה. אנחנו שווים פלייאוף עליון ביכולת הנוכחית. אנחנו שווים יותר מסך הנקודות שלנו עד עכשיו, אבל זו לא חוכמה לבוא ולהגיד את זה. אנחנו צריכים לעבוד קשה בשביל זה ולהמשיך בדרך שלנו".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי