טאהא כשיר למכבי חיפה, בכר: "אין לי ספק שהתוצאות יגיעו"

לואי טאהא, טל מכלוף
לואי טאהא, טל מכלוף | אודי ציטיאט

הפועל באר שבע ערכה את מסיבת העיתונאים לקראת המפגש נגד הירוקים, במהלכה אישר המאמן שהבלם חזר: "נגד כפ"ס החזרנו את הרעב או הטירוף שהיה חסר לנו". מליקסון עשוי לשחק לראשונה מאז הניתוח, מרין חולה ובספק

קבוצות: הפועל באר שבע
(גודל טקסט)

הפועל באר שבע השלימה הבוקר (ראשון) את הכנותיה לקראת משחק הבית המסקרן מחר מול מכבי חיפה. בבאר שבע, שמדורגת במקום השלישי בטבלת ליגת העל, רוצים לנצח ולצמק את הפער בטבלה מהירוקים לנקודה אחת בלבד ושחקני הקבוצה שאבו ביטחון מהניצחון השבוע על הפועל כפר סבא, שקטע רצף של שני הפסדים.

הבוקר גם ערך המאמן ברק בכר את מסיבת העיתונאים ובפתיחתה אמר: "מכבי חיפה היא קבוצה איכותית מאוד, כולם רואים את זה, זה יהיה משחק חוויה לכדורגל מול אצטדיון מלא. זה לא במקרה ששתי הקבוצות נמצאות איפה שהן נמצאות. מה שהיה בשנה שעברה לא רלוונטי ועלינו להסתכל על המשחק האחרון כדי לשפר את מה שלא היה טוב. במשחק האחרון שלנו היה לחץ טוב, את היכולת אפשר לחלק לשתי מחציות כי בחצי השני היכולת ירדה, אבל לא המחויבות. ראו שהשחקנים רוצים לנצח אחרי שני משחקים ועוד יש מה לשפר, בטח ביכולת, אבל אם נמשיך כך אז אין לי ספק שגם התוצאות יגיעו".

אם הם פוגשים את מכבי חיפה בתזמון מושלם אחרי שגם מכבי ת"א מעידה: "אני לא רוצה להתייחס למי פייבוריט או אנדרדוג, אנחנו באים כדי לשחק את המשחק שלנו – בטח בטרנר. הניצחון האחרון נותן לנו ביטחון, גם אם הוא היה דחוק. לגבי מכבי ת"א, לא צריך להסתכל רחוק, אלא על עצמנו כיצד אנחנו מייצבים את הקבוצה".


פער 10 הנקודות ממכבי ת"א:
"צריך לחשוב איך אנחנו חוזרים להיות מה שהיינו בתחילת השנה, קבוצה שאולי לא הבריקה אבל לקחה נקודות וכולם רצו ונלחמו. סטינו מעט מהדרך בשני ההפסדים נגד נס ציונה ובני יהודה, נגד כפ"ס החזרנו את הרעב או הטירוף שהיה חסר לנו וזאת המטרה כרגע. להסתכל על דברים אחרים יגרום לדברים שאנחנו לא רוצים להגיע אליהם".


בכר. "סטינו מעט מהדרך" (אודי ציטיאט)

שני ההפסדים הרצופים: "אלונה ואסי נתנו לנו את כל התמיכה שאנחנו צריכים, זה עזר לנו כבר נגד כפ"ס. אנחנו מאמינים שיש פה משהו טוב ואנחנו רוצים כעת לייצר מומנטום".

לצדו של בכר ישב שון גולדברג שהוסיף: "אנחנו מגיעים אחרי ניצחון שהרים את האווירה ואנחנו באים בכל הכוח. לכל קבוצת יש ירידות ועליות והמטרה היא לצמצם את אותן ירידות ולשמור על רף גבוה. אני שמח שהתחלנו לצאת מזה והפנים שלנו קדימה. הליגה עוד ארוכה וכמו שברק אמר, נתנו לנו את כל הגב והביטחון".

בבאר שבע ישנה דריכות גדולה לקראת המשחק ובמועדון מעריכים שהדחיפה הגדולה של האוהדים באצטדיון טרנר, שימלאו את האצטדיון עד אפס מקום, תהווה פקטור בהתמודדות מחר. לרשות בכר עתיד לעמוד סגל מלא, זאת לאחר שהבלם לואי טאהא, שהוחלף לקראת סיום המשחק מול הפועל כפר סבא עקב כאבים בשריר המפשעה, התאושש. מי שבספק למפגש הוא החלוץ ג'ימי מרין, שלא הצליח לסיים את האימון היום בעקבות מחלה. אורן ביטון מועמד לפתוח במקומו בכנף השמאלית.

המגן השמאלי, שון גולדברג, שחזר לאחרונה מפציעה ממושכת בשרירי המפשעה, ימשיך לקבל קרדיט מבכר שעשוי לפתוח מחר מול חיפה במערך זהה לזה שפתח מול כפר סבא, כלומר עם שלושה בלמים. במצב שכזה, גולדברג יתופקד כבלם לצידם של מיגל ויטור ולואי טאהא. בחוליית הקישור עשוי דוד קלטינס לפתוח על חשבונו של נאור סבג, כדי להוסיף מימד של אגרסיביות במרכז המגרש.

הקפטן הוותיק, מאור מליקסון, שאמור היה לזכות למספר דקות כמחליף מול הפועל כפר סבא ובסופו של דבר לא שיחק בעקבות חילוף שנכפה על בכר בשל פציעתו של טאהא, עשוי לעלות מחר מול חיפה על כר הדשא של אצטדיון טרנר לראשונה מזה שבעה חודשים, מאז ניתוח הבקע שעבר.

מליקסון עם ממן על הספסל. בכורה מחודשת בטרנר? (אודי ציטיאט)

שחקן הרכש החדש, פאוליניו, שנחת ביום חמישי יצפה מקרוב בחבריו החדשים ויחווה לראשונה משחק ביתי באצטדיון טרנר. הברזילאי יעבוד במהלך החודש הקרוב על פי תוכנית אימונים שהוכנה לו מראש על ידי מאמני הכושר של הקבוצה ועם פתיחת חלון העברות בחודש ינואר, הוא גם יוכל ליטול חלק במשחקי הקבוצה.

הרכב משוער: ארנסטס שטקוס, בן ביטון, לואי טאהא, מיגל וטור, שון גולדברג, עדן שמיר, דוד קלטינס (נאור סבג), ז'וסואה, ג'ימי מרין (אורן ביטון), נייג'ל האסלבנק, בן שהר.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי