Sport1 Banner

הלם בבני יהודה: "המשחק הכי גרוע העונה, אף אחד לא הגיע"

איסמעילה סורו
איסמעילה סורו | מאור אלקסלסי

גורם במועדון אמר לספורט1 אחרי ה-3:0 להפועל חיפה: "אין אפילו שחקן אחד שתיפקד, זה מדליק לנו המון נורות אדומות". דוס סנטוס וזובאס ספגו את מירב הביקורות

קבוצות: בני יהודה
(גודל טקסט)

הלם גדול, כך ניתן לתאר את התחושות בבני יהודה בסיום משחק התבוסה 3:0 להפועל חיפה, אתמול (שבת) בסמי עופר. בקבוצה ניסו במשך דקות ארוכות להבין כיצד יש פערים כל כך גדולים ביכולת של אותם שחקנים, שרק לפני שבוע רשמו ניצחון חוץ גדול נגד הפועל באר שבע בטרנר. "זה ללא ספק המשחק הכי גרוע שלנו העונה", אמר גורם במועדון בסיום המשחק. "אין שחקן אחד, מהשוער ועד אחרון שחקני ההתקפה, שהגיעו למשחק. זה מדליק לנו המון נורות אדומות לקראת ההמשך".

בקבוצה יגבירו בתקופה הקרובה את המאמצים בניסיון למצוא שחקן חיזוק ואולי אפילו שניים, לקראת פתיחת חלון ההעברות של ינואר. הדגש בשלב הזה הוא על מציאת שחקנים לחלק הקדמי, בדגש על קיצוני ימני ועוד מוביל כדור.

מי שספג את מירב האש הוא הבלם הברזילאי אליסון דוס סנטוס, שהיה חלש מאוד, איבד כדורים ואף גרם בצורה רשלנית לפנדל לזכות הפועל חיפה, אותו תירגם גל אראל לשער השלישי. גם השוער הליטאי אמיליוס זובאס ספג ביקורות, בעיקר על השער השני, לאחר שהדף גרוע בעיטה פשוטה יחסית שבעט לעברו קווין טאפוקו.


שחקני הפועל חיפה חוגגים על דוס סנטוס (מאור אלקסלסי)

"עשינו את כל הטעויות האפשריות במשחק ההגנה שלנו", אמר בסיום המאמן המאוכזב יוסי אבוקסיס. "לא הגענו למצבים בכלל ועשינו טעויות בהגנה כדי לתת לחיפה שני שערים במתנה וחיפה מבחינתם לא טעו בכלל במשחק ההגנה שלהם, וזה מסוג המשחקים שהתוצאה לא כל כך משקפת, אבל זו התוצאה. הכל היה רע, גם ההתקפה וגם ההגנה. אנחנו לא נאשים אף אחד, כי כשהיינו טובים היינו יחד ונישאר ככה גם בימים רעים. היו כבר משחקים שבהם היינו רעים התקפית, אבל מאכזב אותי שעשינו כל כך הרבה טעויות בהגנה".

אבוקסיס התייחס לעובדה שזה היה משחק שלישי ברציפות השבוע, בו פתחה הקבוצה בהרכב זהה ואמר: "גם הפועל חיפה שיחקה שלושה משחקים, אז אין תירוצים. אצלנו זה בלט כי לא היו שינויים בכלל בהרכב, בכל שלושת המשחקים. אני לא אשתמש בזה כי זה לא הוגן. עשינו טעויות של חוסר ריכוז בהגנה ועל זה שילמנו, זה לא בגלל עייפות. לא עשיתי רוטציה כי חשבתי שההרכב הזה יכול להמשיך יחד ואני לא מאמן של בדיעבד. אם אני עושה משהו, אני מאמין בו והולך עם זה. שחקנים גם לא התלוננו על עייפות וככה החלטתי לעשות".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי