סילבס: "אפשר להגדיר את הסיבוב הראשון כהצלחה, אבל זה עדיין לא הזמן"

חיים סילבס
חיים סילבס | מאור אלקסלסי

מאמן הפועל חיפה התראיין לתכנית הספורט של 103FM לאחר הניצחון נגד בני יהודה: "שמח שהכל השתחרר אחרי התקופה הרעה". בן בסט: "מתקרב ליכולת שמצפים ממנו"

קבוצות: הפועל חיפה
(גודל טקסט)

הפועל חיפה נמצאת בתקופה טובה מאוד, לאחר שניצחה 0:3 אמש (שבת) את בני יהודה ובכך השלימה ניצחון שני ברציפות ועלתה למקום החמישי בטבלה. המאמן חיים סילבס התראיין היום לתכנית הספורט של 103FM ושיתף את תחושותיו לאחר המשחק.

התקופה האחרונה: "היו לנו ימים לא טובים לפני הפגרה האחרונה, שגם במהלכה היה לנו משחק אימון רע וזה המשיך לסטירה שקיבלנו נגד מכבי נתניה בליגה. לקחנו את עצמנו בידיים והחלטנו שאנחנו חייבים לזוז למקום אחר. מול סקציה נס ציונה הלך לנו קשה מאוד וניצחנו באמת בשיניים, ואני שמח שמול בני יהודה הכל השתחרר".

הסיבוב הראשון: "את האמת, לא רשמתי בשום מקום ולא תכננתי להשיג 21 נקודות במהלך סיבוב המשחקים הראשון. אפשר להגדיר את זה כהצלחה, אבל את החישובים האמיתיים אפשר לעשות רק לאחר שהסתיים הסיבוב הבא".

סילבס.
סילבס. "את החישובים האמיתיים עושים רק אחרי הסיבוב הבא" (מאור אלקסלסי)

הקבוצה: "כשהרוח בקבוצה טובה, הרבה דברים זורמים. לגבי עדן בן בסט, במשחק אתמול הורגש עליו שהוא הרבה יותר קליל ונינוח על הדשא, והוא עשה צעד נוסף אתמול לכיוון היכולת שהמועדון מצפה לראות ממנו".

החגיגה של ניסו קפילוטו: "ראיתי אותה כמו כולם, אבל לא חשבתי שזה נעשה בכוונה רעה, אלא בבדיחות הדעת. אני חשבתי ישר שהוא פשוט עושה משהו שקשור לשער שהוא הבקיע בשבוע שעבר נגד נס ציונה שנפסל. דור האינסטגרם תמיד מחפש דרכים להתחדש".

השיחה של יואב כץ עם קווין טאפוקו: "ביקשתי מכץ שידבר עם טאפוקו כי אני חושב שמיציתי את השיחות איתו. אני הבאתי אותו במהלך הקיץ כי רציתי אותו מאוד, והיו לנו שיחות מכל מיני סוגים. ליואב כץ יש את הדרך המיוחדת שלו להגיע לשחקנים וביקשתי ממנו שיעשה את זה. הוא עבר תקופה פחות טובה לאחרונה והרגשתי שאם הוא לא יקבל זריקה מנטלית כזו, הוא לא יצא מזה".


"ליואב כץ יש את הדרך המיוחדת שלו לפנות לשחקנים" (מאור אלקסלסי)

בעד מחזורי אמצע השבוע: "אם להיות אמיתי, אני חושב שהמתכונת הרגילה והברורה בה משחקים פעם אחת בסופי שבוע היא הכי טובה. בכל מקרה, אם לוח הזמנים ישתנה ויהיו משחקים באמצע השבוע, נצטרך להסתגל לזה וזהו. כולנו בני אדם ונולדנו להסתגל לדברים כל הזמן".

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי