קלינגר: "קרענו אותם 0:1, אך מסע ההיחלצות מהתחתית נמשך"

ניר קלינגר
ניר קלינגר | אודי ציטיאט

מאמן הפועל תל אביב סיכם את הניצחון על חדרה: "היה קשה מאוד לשחק בתנאי מגרש כאלה, חייבים להשתפר ואני מקווה שנוכל להתחזק בינואר כמו שצריך". אלטמן: "ישר אמרתי שלא היה נבדל". קלר: "חושב שאני ראוי להמשיך"

(גודל טקסט)

תנאי המרגש הקשו על הפועל תל אביב והיכולת שלה לא הייתה כזו שאפשר לקחת ממנה הרבה, אבל במצבה הנוכחי של הקבוצה, הכי חשוב זה לצבור נקודות וזה מה שעשו האדומים הערב (ראשון), עם ניצחון 0:1 על הפועל חדרה.

המאמן ניר קלינגר סיכם את המשחק בסיום והדגיש כי למרות התוצאה החיובית, הוא עדיין בוחן גם את הדרך: "אני מחפש מאוד את הדרך, אבל בגלל מה שקרה מבחינת תנאי המגרש, עם הגשם שהציף את המגרש בחצי הראשון, אז קרענו אותם 0:1 כמו שאומרים. היה קשה מאוד לשחק ולשלוח כדורים ארוכים, אולי מדקה 65-70 יכולנו לצאת למעברים יותר טובים, אבל לא עשינו את זה מספיק טוב. אנחנו עדיין במסע היחלצות מהתחתית, שלא ייגמר כל כך מהר לצערי. אני מקווה שכן, אבל לא נראה לי. התוצאה באמת יותר חשובה בשלבים האלה".

במה הוא רואה התקדמות: "קודם כל במחויבות ובגישה של השחקנים, שבאים ונותנים את הלב והנשמה ויודעים שצריך לשמור על היתרון. אמרתי כבר שהתוצאות במשחקים שהפסדנו קצת שיקרו, אנחנו חייבים להשתפר ואני מקווה שנוכל לחזק את הקבוצה בינואר כמו שאנחנו רוצים, למרות שמניסיוני צריך הרבה מזל כדי לפגוע בינואר".


"קרענו אותם 0:1". ניר קלינגר (אודי ציטיאט)

האופציה להתחזק בשחקנים מהליגה: "אני תמיד עושה את זה וזה תמיד טוב. אם יהיו כאלה, נשמח. חייבים לעבות את הסגל הקצר, חשוב לנו לצבור נקודות ולהתרחק מהתחתית וזה לא קל, אבל נעשה את זה בדרך שלנו. יש עוד הרבה מה לשפר, נגד קבוצות שיותר נותנות לשחק אולי אפשר להניע כדור ולעשות קומבינציות יותר טובות בהתקפה".

כמה זמן ייקח עד שהקבוצה תיראה כפי שהוא רוצה: "היא בחצי הדרך, אבל תגיע לשם בסוף. זו עבודה קשה והליגה קשה, המשחקים מאוד צפופים. נצטרך להשתפר ברמה שלנו בהרבה פרמטרים של המשחק".

הביא ניצחון חשוב לאדומים. עומרי אלטמן (אודי ציטיאט)
הביא ניצחון חשוב לאדומים. עומרי אלטמן (אודי ציטיאט)

כובש שער הניצחון, עומרי אלטמן, נשאל עד כמה ה-VAR יושב בראש כשמבקיעים: "קודם כל הכדור בפנים ואחר כך נתעסק במה שצריך. ישר אמרתי לספסל שלא היה נבדל, אני שמח שהבאנו ניצחון חשוב".

חשיבות הניצחון אחרי התבוסה בדרבי: "היה חשוב מאוד לצאת לדרך אחרת אחרי שני משחקים שהפסדנו, למרות ששיחקנו בהם כדורגל טוב והגענו אליהם אופטימיים ומוכנים. במשחק כזה רק שלוש נקודות מעניינות, למרות שלא שיחקנו כדורגל אטרקטיבי. יש לנו זמן להתכונן למשחק הבא ביום ראשון".

הרגשה אחרת בקבוצה: "אין ספק, כולם מרגישים אחרת. לא רק המאמן ואנחנו. אם הקהל מריע לנו אחרי הפסד 3:0 נגד מכבי, זה אומר משהו. לא צריך לצאת מגדרנו, אבל נראינו הרבה יותר טוב. אין לי תלונות לאף אחד על הדרבי. אבל בוא נעזוב את זה, ניצחנו היום וזה מה שמשנה".


"המועדון והשחקנים היו זקוקים לתוצאה טובה יותר". רון קלר (אודי ציטיאט)

בצד של חדרה, המאמן רון קלר הביע תסכול מהתוצאה: "מאכזב מאוד, בשבוע שאני נמצא עם הקבוצה יש מגמה של יותר מחויבות ורצון של השחקנים. לצערי זה לא הספיק היום ולא הגענו למספיק מצבים מסוכנים, לכן הפסדנו".
 
 
השינויים בהרכב לא שיפרו את ההתקפה: "שחקנים בחלק הקדמי צריכים לחזור לביטחון ולהאמין ביכולת שלהם. הם שחקנים טובים, מאמין שבעתיד הקרוב הם יכבשו. נקווה לצאת לדרך חדשה בקרוב".
 
 
עד כמה ניצחון היה חשוב לו כדי להוכיח שהוא ראוי לאמן את הקבוצה: "לא חושב שניצחון או הפסד כזה או אחר יציינו אם אני מאמן יותר או פחות טוב, המועדון והשחקנים היו זקוקים לתוצאה יותר טובה, חבל שזה לא קרה ונקווה שזה יגיע נגד אשדוד".
 
 
המשך דרכו כמאמן: "כמובן שאני חושב שאני ראוי להמשיך, אבל ההנהלה תחליט בנושא הזה. אני אעשה את הכי טוב שאני יכול, ושוב, אני חושב שהקבוצה השתפרה מאיך שנראינו נגד חיפה ובית"ר, נקווה שבעתיד זה יתורגם גם לתוצאות".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי