מימר בראיון ראשון: "לא שמעתי שלניסו אביטן קבעו דברים"

שרון מימר
שרון מימר | מאור אלקסלסי

המאמן החדש של חדרה בתוכנית הספורט של 103FM: "שמח לחזור לעשות את מה שאני אוהב". על התפטרותו של אורי גוטמן: "לא יודע בדיוק מה קרה שם, ממני ביקשו דברים הגיוניים שאשמח לעשות". וגם: המטרות וחיזוק בינואר

קבוצות: הפועל חדרה
(גודל טקסט)

כשבועיים לאחר התפטרותו המפתיעה של אורי גוטמן, הפועל חדרה הכריזה הערב (שלישי) על מינויו של שרון מימרשאמר בראיון לתוכנית הספורט של 103FM: "אני שמח להיות פה, יש כאן קבוצה עם אנרגיות טובות. אני לא צריך שאנשים מבחוץ יגידו לי מה השאיפות. המטרה שלי ושל הקבוצה היא קודם כל לשחק כדורגל טוב ולהצליח ככל הניתן".

על דרישות ההנהלה שהובילו להתפטרותו של אורי גוטמן: "הייתה לי ולאורן גולן שיחה טובה, חשוב לי תמיד לעשות תיאום ציפיות. בשום רגע במהלך הפגישה הוא לא ביקש ממני משהו שלא מתקבל על הדעת או שנוגד את האמת המקצועית שלי. חדרה מאוד חשובה לאורן. כל מה שהוא ביקש ממני זה דברים הגיוניים שאני אשמח לעשות בתור מאמן הקבוצה".

מה היה עושה לו היה בנעליו של גוטמן: "אני לא יודע מה קרה שם ולא רוצה להתייחס למה שהיה. בקבוצות קודמות שלי, גם בלי שביקשו, מאוד שמחתי לשתף צעירים שהגיע להם ורציתי ולעזור להם להתקדם. באתי לבוגרים אחרי עבודה של שנים ארוכות במחלקות נוער ואני רואה בזה צעד מבורך. בשיחה, כפי שכבר אמרתי, הוא לא ביקש ממני דבר שנוגד את האמת המקצועית שלי. אני לא יודע מה קרה שם בדיוק עם אורי, אבל לא שמעתי את ניסו אביטן מדבר על זה שאמרו לו או קבעו לו. אני יודע שאורן גולן אמר לי דברים הגיוניים שהם לטובת הפועל חדרה ואני אעשה אותם בשמחה".


אורי גוטמן (דני מרון)

חיזוק בחודש בינואר: "אני לא חושב שזה פייר כרגע לדבר על חיזוק, אני קודם כל אתן צ'אנס לכל מי שנמצא שם. לפעמים שחקן שנראה פחות טוב יכול להתעורר. אני אלמד את הקבוצה ותהיו בטוחים שאורן ואני נעבוד קשה כדי לעשות את הדברים הנכונים. אם נצטרך אז גם נביא, אך כרגע זה עדיין לא הזמן לדבר על רכש".

מטרות: "הקבוצה אחרי שלושה הפסדים רצופים, אז אנחנו רוצים לעצור את הסחף ולהביא נקודות. המטרה והשאיפה של כל מאמן היא לשחק כדורגל טוב. אם נצליח לעשות את זה, אני מאמין שגם הניצחונות יגיעו. הדבר הכי טוב והכי בריא לקבוצה זה איזון הגנתי והתקפי. גם אני, מי שמכיר אותי, אף פעם לא הייתי בקבוצה שמשחקת בונקר ומנסה לגנוב גול, אלא השתדלתי לשחק בצורה מאוזנת וזה מה שאני אנסה לעשות גם בחדרה".

על הקריירה שלו: "אימנתי בקבוצת צמרת כמו בית"ר ירושלים והגענו לאירופה, אך חייו של מאמן כדורגל מלאים בעליות וירידות. בהפועל חיפה החלטתי שאני לוקח אחריות והתפטרתי, היום כשאני חושב על זה יכול להיות שהייתי יותר מידי ביקורתי כלפי עצמי. בסופו של דבר אנחנו טועים ולומדים מזה. הדבר החשוב ביותר הוא שחזרתי לעשות את מה שאני אוהב".

 
 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי