ג'ראלדש וסבוריט צפויים לשוב להרכב מכבי ת"א נגד נס ציונה

אנריק סבוריט
אנריק סבוריט | אריאל שלום

צמד המגנים יחזרו ל-11 של איביץ' במשחק פתיחת הסיבוב השני (שבת, החל מ-14:40 בספורט4), גם יונתן כהן ודור מיכה אמורים לפתוח

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)

מכבי תל אביב, שאיבדה שתי נקודות בתיקו 0:0 נגד מכבי נתניה במחזור שעבר, תפתח את הסיבוב השני כבר בשבת במשחק בית נגד סקציה נס ציונה (החל מ-14:40 בספורט4) ותנסה לחזור למסלול הניצחונות. המשחק יערך בשעה 15:00 ובמועדון מקווים למלא את בלומפילד ומתכננים הפנינג גדול לאוהדים, עם מתקנים לילדים ופעילויות לכל המשפחה. כמו כן הוחלט על מכירת כרטיסים מוזלים ב-50 שקלים ליציעים 4-5, כפי שנעשה גם במשחקים האחרונים.

המשחק מול נס ציונה יהיה השלישי ברציפות של הצהובים בבלומפילד ולאחריו מצפים לקבוצה עוד שני משחקים במגרשם הביתי במסגרת הליגה, כשבעוד כשבועיים יתארחו אצל בני יהודה במחזור אמצע שבוע ולאחר מכן יארחו את הפועל כפר סבא במסגרת המחזור השלישי. בין לבין הקבוצה תשחק במסגרת הגביע נגד אום אל פאחם, ככל הנראה בנתניה או בפתח תקווה לאחר שהמגרש בעפולה נפסל על ידי המשטרה.

המאמן ולאדן איביץ', שעשה רוטציה גדולה נגד נתניה וערך שבעה חילופים בהרכב, צפוי לבצע מספר שינויים גם הפעם. צמד המגנים הזרים, אנדרה ג'ראלדש שהיה מחוץ לסגל ואנריק סבוריט שישב על הספסל, צפויים לשוב להרכב במקום מאור קנדיל ואופיר דוידזאדה. גם בחלק הקדמי עשויים להיות מספר שינויים, כאשר יונתן כהן צפוי לחזור לסגל וככל הנראה גם להרכב, וגם דור מיכה שנכנס כמחליף אמור לשוב ל-11 הפותחים.

צ'יקו אופאדו, שנפצע לפני חודש בניצחון נגד הפועל חיפה, עדין לא החלים לחלוטין מהפציעה בשריר הירך האחורי ולא אמור להיכלל בסגל. גם ניק בלקמן עדין לא החלים מהפציעה ברגלו וגם הוא אמור לקבל מנוחה נוספת. שרן ייני החלים מהקרע בשריר התאומים וחזר לאימונים מלאים עם הקבוצה, אולם עדין לא ידוע מתי ייכלל בסגל.


ג'ראלדש וכהן. גם הם אמורים לשוב ל-11 (דני מרון)

הדיון המשמעתי בעניין התפרעות האוהדים דרבי, שהיה אמור להתקיים היום, נדחה בשבוע ויערך ביום רביעי הבא לבקשת שתי הקבוצות. במכבי תל אביב ממשיכים במלאכת איסוף הראיות ומנסים לאתר חלק מהאוהדים שהתפרעו, דרך מערכת מצלמות האבטחה באצטדיון.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי