עידן ורד והצוות המקצועי סיכמו: הקשר יחזור לאימונים בהדרגה

עידן ורד
עידן ורד | אריאל שלום

בשורה מעודדת לרוני לוי: קפטן בית"ר י-ם קיבל אישור לחזור לפעילות חלקית. בן חיים סובל ממתיחה קלה בירך האחורי, גם תמיר עדי מתח שריר, קונטה התלונן על כאבים ולא התאמן

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

הצוות המקצועי של בית"ר ירושלים סיכם אתמול (רביעי) עם הקשר עידן ורד על חזרה הדרגתית שלו לאימוני הקבוצה החל מהיום. הסיכום הגיע לאור הערכה מחודשת של הצוות המקצועי והרפואי של המועדון. היום אמור ורד לעבוד בצמוד לפיזיותרפיסט נמרוד מאהלר בבית וגן ולאט לאט יגביר את הקצב. בבית"ר שקלו תחילה לאפשר לו לחזור להתאמן עם כדור, אולם על ורד נאסר בשבועות האחרונים לעשות כל פעילות מאומצת הקשורה לרגל והוא נאלץ לערוך חיזוקי ידיים בלבד בחדר הכושר. כעת, החזרה שלו תהיה הדרגתית על מנת שיוכל לחזור למגרשים ללא סיכונים מיותרים.

אתמול התברר כי הבלם טל בן חיים ספג מכה שהובילה למתיחה בשריר הירך האחורי. היום הוא ייבדק ואז יוחלט אם ישוב להתאמן, אך בבית"ר אופטימיים לגביו. יקיר ארצי סובל מעומס, תמיר עדי ממתיחה וגם אנטואן קונטה התלונן על כאבים בברך ולכן לא התאמן אתמול.

במועדון ינסו להחתים חלוץ במהלך חלון ההעברות. הדבר אינו תלוי בתוצאה מול הפועל באר שבע, אלא בסיכוי להגיע לאירופה ובפער משאר קבוצות הצמרת. כרגע חוגג מאשר רכש בתקציב מוגבל. שמו של חנן ממן שוב עלה אבל הוא טרם שוחרר מהפועל באר שבע, מה גם שבמועדון ממתינים לחזרת ורד.

בשורה טובה לבית
בשורה טובה לבית"ר י-ם. עידן ורד (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי