דראפיץ': "ייתכן שנעשה שינויים, עוד שני הפסדים וגם אותי היו מחליפים"

סלובודאן דראפיץ'
סלובודאן דראפיץ' | ספורט1

מאמן מכבי נתניה לקראת הפועל ת"א (ראשון, 20:00 בספורט4) :"קבוצה טובה שמגיעה עם התלהבות". על שחרור הררה ומעמד גולוברט: "ראיתי משהו אחד וקיבלתי משהו אחר. אנחנו מחפשים בלם". וגם: פריצת ג'אבר ורף הציפיות

קבוצות: מכבי נתניה
(גודל טקסט)

כשהמשבר מאחוריה וכשלזכותה עשר נקודות מ-12 האחרונות, מכבי נתניה תפתח ביום ראשון את הסיבוב השני בליגת העל במשחק בית מול הפועל תל אביב (20:00 בספורט4), לקראתו נערכה הבוקר (חמישי) מסיבת העיתונאים בהשתתפות המאמן סלובודאן דראפיץ'.

"אמא שלי אמרה לי 'כשאתה קם, תקום לאט לאט ואז תגביר', התייחס דראפיץ' להתעוררות של קבוצתו בתקופה האחרונה. "אל תקום בספרינט ואז תנמיך. לפעמים אתה מכין את הקבוצות שלך ואתה לא יודע לאן אתה הולך. כמעט כל הקבוצות תכננו הרכב אחד ומשחקות עם 5-6 שחקנים אחרים. לפעמים יש נפילות, אבל השחקנים שמשחקים עכשיו לא היו משחקים אם לא התקופה הזאת. גילינו את ג'אבר ודולב אזולאי. מבחינה מקצועית, בנקודות אנחנו עומדים לא רע. אם היינו מנצחים את מכבי ת"א היינו במספר נקודות זהה לשנה שעברה – שאמרו שזו עונה שאין דברים כאלה. אנחנו כן יכולים להשתפר ביכולת".

על רף הציפיות שעלה: "הציפיות היו גבוהות מההתחלה בהתאם לעונה שעברה, אבל לא כל דבר שאתה מתכנן קורה ואתה צריך להגיב. המזל הוא שהגבנו לסיטואציה וחזרנו די מהר למסלול. יש עוד 13 משחקים, מלא נקודות בקופה ואנחנו במירוץ".

סיכום הסיבוב הראשון: "היינו מאוכזבים ודיברנו שאנחנו לא מרוצים מסגנון המשחק ומאיך שאנחנו משחקים. חיפשנו את עצמנו וניסינו לשנות הרכבים, וזה נראה יותר טוב. עדיין המשחק לא לגמרי זורם ואנחנו במגמת השתפרות כדי להיות קבוצה יותר אטרקטיבית".


"המשחק עדיין לא לגמרי זורם, אנו במגמת השתפרות" (אריאל שלום)


שחרורו של הררה:
 "לא כל מה שאתה רואה בתמונה מתרחש. אנחנו מוגבלים עם מערכת הסקאוטינג ואנחנו לא שולחים לראות איך שחקן מתנהל או מתאמן. לפעמים לא כל שחקן מתאים לכדורגל הישראלי. הוא בא מקבוצה שדיברתי עם שחקנים ששיחקו שם ואמרו לי שמי שמגיע משם יהיה המגן השמאלי הכי טוב בארץ. זה תלוי בהתאקלמות. אני הייתי שחקן זר, יש הרבה דברים שתלויים בזה. זה תלוי באוכל, חברה וכו'. מצד שני, למאמן אין סבלנות והוא צריך להגיב. פתאום נכנסנו למשבר וצריך להתמודד. זה לא תמיד קשור לדברים מקצועיים. אין ספק שראיתי משהו וקיבלתי משהו אחר. אני מאמין שהוא יילך לספרד ופתאום תראה אותו מצליח. לא כל שחקן שמצליח במכבי נתניה יצליח בחו"ל ולהיפך. יכול להיות שהיה לי גם חוסר סבלנות".


הכישלון בזרים:
"אם הייתי מצליח עם זרים, יונס ואביב לא היו משחקים. צריך להסתכל מה טוב למועדון. יש פה עכשיו שחקנים שהרווחנו לעשר השנים הבאות. אנחנו מחפשים חיזוק לעמדת הבלם, אם רומן לא יימצא חן בעיניי עד ינואר, או שחקן התקפה, אבל גם יכול להיות שלא. זה מה שאני הולך להגיד לשחקנים באסיפה. בעל הבית לא אומר לי מי צריך לשחק ומי לא. כולם נמצאים על המפה – מי שמתנהג ורוצה להיות במכבי נתניה ישחק, ומי שלא אז אחפש לו מחליף. אלו החיים ואם הייתי מפסיד עוד שני משחקים גם היו מחפשים לי מחליף".



גולוברט. הזר הבא שיעזוב? (דני מרון)

על כארם ג'אבר שפרץ: "זה קרה לי גם בפרטיזן בלגרד עם אברהם. היה שחקן בשם יוביץ' שהיה שחקן 22-23 בסגל ואחרי שנה ראינו אותו בדורטמונד. גם ג'אבר היה ככה במחנה, ואם היינו עושים עשרה על עשרה הוא היה רץ מסביב למגרש. פתאום הוא הפך לשחקן הרכב. זה היופי בכדורגל, שאי אפשר לדעת אבל צריך להיות אמיץ. ג'אבר זה באמת אחד הדברים היפים שקורים במכבי נתניה".

על היריבה הפועל תל אביב: "היא בתקופה דומה לזו שהייתה לנו כשניצחנו את רעננה אחרי כמה הפסדים. הרבה התלהבות. אני חושב שיש להם קבוצה טובה ומאמן טוב. זו קבוצה שכיף לשחק נגדה, גם כי מגיע הרבה קהל".


ג'אבר. "זה היופי בכדורגל" (אריאל שלום)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי