מימר: "אולי לאחרים יש בעיה לשתף שחקנים צעירים, לי לא"

שרון מימר
שרון מימר | שלומי גבאי, הפועל חדרה

המאמן החדש של הפועל חדרה הוצג במסיבת עיתונאים: "עשיתי עם אורן גולן תיאום ציפיות ולא הייתה לו בקשה שנוגדת את העקרונות שלי". וגם: המטרות לעונה והתקופה מחוץ לכדורגל

קבוצות: הפועל חדרה
(גודל טקסט)

הפועל חדרה פתחה הבוקר (חמישי) את עידן המאמן החדש שרון מימר, שחתם שלשום והיום ערך את אימון הבכורה בניסיון להכין את הקבוצה למבחן הראשון שלו, כבר ביום ראשון נגד מועדון ספורט אשדוד. עוד לפני האימון ערך מימר מסיבת עיתונאים ראשונה במגרש האימונים ונראה מרוגש.

"אומנם לא ספרתי כמה זמן ישבתי בבית, אבל זה מרגש לחזור למגרש", פתח מימר, "נראה לי שזה היה הרבה זמן בבית. אני שמח שאני בחדרה וכבר מחכה לעלות על המגרש לאימון הראשון".

המטרות לעונה: "הפועל חדרה הצהירה לפני פתיחת העונה שהמטרה היא להישאר בליגה וזה דבר נכון לא לייצר ציפיות מוגזמות. אם נעשה משהו מעבר להישארות אז בטח שאף אחד לא יכעס, אבל כרגע המטרה היא לא להסתבך במאבקי התחתית".

על כך שהוא מגיע בתחילתו של משבר: "אני ראיתי את מה שהייתי צריך לראות ואני בא עם דף נקי, כל השחקנים יקבלו את ההזדמנות להראות את עצמם. אם נראה שינוי אצל השחקנים אז נשנה רק דברים ספציפיים, אבל את השיחה על השינויים נעשה בעוד מספר שבועות".


מימר באימון הבכורה בחדרה (שלומי גבאי, באדיבות המועדון)

ההתערבות לאורי גוטמן, שבחר להתפטר כתוצאה מכך: "הייתה לי שיחה מאוד טובה עם אורן גולן, עשינו תיאום ציפיות ולאורך כל השיחה לא הייתה בקשה כלשהי שנוגדת את האמונה המקצועית שלי. יש דברים שאולי נראים לאחרים לא טובים כמו לקדם צעירים ולתת להם דקות, אך מבחינתי זה דבר טוב ועשיתי את זה במקומות אחרים. מעבר לזה אני לא רוצה להתייחס לעבר".


אם חדרה תישאר בליגה:
"בשביל זה אנחנו פה. אני מאמין שחדרה תישאר בליגה, יש כאן מספיק כלים טובים".

עבודה תחת יועץ מקצועי: "אני רק יומיים בחדרה ומשתי שיחות שהיו לי עם אורן גולן, אז הוא גם מבין כדורגל וגם איש נעים ואני בטוח שהשילוב בינינו יהיה טוב. כולם ראו את הדינמיקה שהייתה לו עם ניסו אביטן וזה עזר מאוד לחדרה. בכל הקבוצות שעבדתי בעבר היחסים עם הבעלים היו טובים, זאת קבוצה שלהם וצריך לשתף אותם. בעיניי זה בסדר".

לקראת אשדוד ביום ראשון: "אשדוד קבוצה מוכשרת שבנתה סגל ברמה גבוהה עם חלק קדמי מהטובים בישראל, נצטרך להגיע מוכנים ולעשות דברים בצורה מדויקת כדי להוציא תוצאה טובה".

ארבעה משחקים בשבועיים: "זה חלק מהתפקיד שלנו לסדר את העניינים. נעשה דברים טובים, נחלק את הכוחות ונדע לעשות את האימונים כמו שצריך כדי שלא יהיו לנו פצועים. גם נקווה שנקבל חלק מהפצועים בקרוב".


שרון מימר מוצג (שלומי גבאי, באדיבות הפועל חדרה)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי