סילבס: "תמיד חושבים שיש מציאות בינואר, זה לא בהכרח המצב"

חיים סילבס
חיים סילבס | עומרי שטיין

לפני המשחק נגד הפועל כפר סבא, מאמן הפועל חיפה דיבר על האפשרות שקבוצתו תתחזק בחלון ההעברות: "נקבל החלטות לקראת המועד". על היריבה בשבת: "משחקת כדורגל חיובי, אך לנו המשחק הרבה יותר חשוב"

קבוצות: הפועל חיפה
(גודל טקסט)

מחמאות רבות ניתנו השבוע להפועל חיפה לאחר הניצחון הביתי 0:3 על בני יהודה, כשמי שזכה לרובן היה המאמן חיים סילבס, שהגיע מוכן וביצע מספר פעולות טקטיות שהביאו לאחד הניצחונות הגדולים של הקבוצה בעונה הנוכחית. למרות הניצחון, גם סילבס וגם הבעלים יואב כץ ניסו להשאיר את השחקנים דרוכים השבוע וציינו כי המשחק הקרוב מול הפועל כפר סבא חשוב לא פחות, במיוחד לאור הרצון להתחיל את הסיבוב השני ברגל ימין.

המאמן לא צפוי לבצע שינויים משמעותיים לקראת העימות עם העולה החדשה, שבו יקבל בחזרה את פרנסיסקו ג'וניור דה סילבה, שריצה עונש השעייה, בעוד לירן סרדל בספק בגלל פציעה. הבוקר (חמישי) ערכה הקבוצה מסיבת עיתונאים בה התייחס המאמן לסיבוב הראשון בליגה ואמר: "היה לנו קצב צבירת נקודות גבוה, אבל את הסיכומים נעשה בסוף הסיבוב השני, בתקווה שנהיה בפלייאוף העליון. מה שהביא אותנו לתוצאות הטובות עד כה, זה שהצלחנו להתמקד בכל משחק בנפרד וככה נעשה גם מול כפר סבא".

היריבה בשבת: "אנחנו פוגשים את כפר סבא, שמשחקת כדורגל חיובי והיא קבוצה טובה עם מאמן טוב. שמעתי שדובר במהלך השבוע על חשיבות המשחק מבחינתה, אבל לדעתי המשחק הזה חשוב לנו הרבה יותר. הפועל חיפה רוצה לעמוד במטרות שלה העונה וזה אחד המשחקים החשובים בדרך לשם".

חיים סילבס ויואב כץ. שומרים על השחקנים דרוכים (מאור אלקסלסי)
חיים סילבס ויואב כץ. שומרים על השחקנים דרוכים (מאור אלקסלסי)

ההצלחה של עדן בן בסט וגל אראל לאחרונה: "אני מרוצה מהם והדבר הכי חשוב בקבוצת כדורגל הוא שהשחקנים הבכירים שלה יהיו בכושר טוב. אנחנו מקווים לנצח וזה לא משנה מי יהיה גיבור המשחק".

רכש בינואר: "אנחנו מרוצים מניקולה גולאן, כשהבאנו אותו חשבנו שהוא יכול לשחק גם כבלם וגם כמגן שמאלי, כגיבוי לאלי בלילתי שגם לו היה סיבוב ראשון מצוין. תמיד חושבים שיש מציאות בינואר, אבל זה לא תמיד המצב ובכלל, אנחנו עוד לא חושבים על שינויים. אם היינו חושבים על זה לפני מספר שבועות קווין טאפוקו היה בחוץ, אבל לאחרונה הוא חזר לרוטציה ובגדול. אולי יש לנו בעיה מסוימת כרגע, אבל בעוד ארבעה משחקים אחשוב על בעיה אחרת. אנחנו נותנים הזדמנות שווה לכולם ולקראת מועד ההעברות נקבל החלטות".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי