קוטל בית"רים: ניב זריהן עשוי לחזור להרכב הפועל באר שבע

ניב זריהן
ניב זריהן | דני מרון

לקראת המפגש עם הקבוצה מהבירה, נגדה כבש החלוץ צמד בכל אחת משלוש העונות האחרונות, ברק בכר שוקל לתת לו את הקרדיט. שטקוס ימשיך בשער, טאהא עדיין בספק. שחקני הקבוצה בילו בקולנוע

קבוצות: הפועל באר שבע
(גודל טקסט)

הפועל באר שבע תעלה היום (חמישי) הילוך בהכנות לקראת המפגש המסקרן עם בית"ר ירושלים ביום שני הקרוב, עם אימון כפול שיכלול יוגה בחלקו השני, בהתאם למנהג שהפך לקבוע בקבוצה בשבועות האחרונים. על אף האכזבה מההפסד המסתכל למכבי חיפה במחזור האחרון, המאמן ברק בכר לא נוטה לבצע מהפכה בהרכב, כאשר אם יהיו שינויים, הם יהיו נקודתיים בלבד.

אם לאחר ההפסד לירוקים התקבל הרושם כי השוער ארנסטס שטקוס, שהציג יכולת חלשה, יירד לספסל, כעת מסתמן כי הליטאי ימשיך לקבל קרדיט ויעמוד בין הקורות גם נגד הקבוצה מהבירה. כזכור, במפגש הקודם עם בית"ר, שנערך בטדי במחזור הפתיחה של העונה, שטקוס היה המצטיין בבאר שבע ורק בזכות הצלות שלו ניצלה הקבוצה מהפסד.

הבלם לואי טאהא עדיין בספק להתמודדות בשל הפציעה שהוא סוחב בשבועות האחרונים. מי שעשוי לחזור ולקבל דקות במשחק מול בית"ר הוא החלוץ ניב זריהן, שלא היה בסגל במשחק הניצחון על הפועל כפר סבא בשבוע שעבר. נגד מכבי חיפה זריהן אמנם חזר לסגל, אך לא שותף כלל. השחקן בן ה-25 אולי לא קרע רשתות מאז שהגיע מאשדוד לבירת הנגב בינואר 2017, אבל מאז שהוא לובש את המדים האדומים, הוא כבש שבעה שערי ליגה, כאשר שישה מתוכם היו לרשת של בית"ר (צמד בכל אחת משלוש העונות האחרונות).

הכבשה השחורה של בית
הכבשה השחורה של בית"ר. ניב זריהן (דני מרון)

בתוך כך, בניסיון לשבור שגרה על רקע הלחץ הגדול על שחקני הקבוצה בתקופה האחרונה, הגיעו השחקנים להקרנה חגיגית של הסרט "ג'ומנג'י" במתחם הקולנוע "יס פלאנט" בבאר שבע.

הורידו לחץ בקולנוע. שחקני הפועל באר שבע (דיאגו מיטלברג)
הורידו לחץ בקולנוע. שחקני הפועל באר שבע (דיאגו מיטלברג)
ועל הדרך גם דגמנו משקפי תלת מימד (דיאגו מיטלברג)
ועל הדרך גם דגמנו משקפי תלת מימד (דיאגו מיטלברג)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי