שועה הוצא מהסגל בשל פציעה, סוכנו: "הוא כשיר, נצטרך לקבל החלטה על עתידו"

ירדן שועה
ירדן שועה | עדי אבישי

לאחר העימות עם בלבול, מכבי חיפה הודיעה כי החלוץ נפגע בקרסולו ולא ייקח חלק נגד רעננה, אך קצב הכחיש: "הוא פשוט לא בסגל כי הוא לא בסגל". מאבוקה ישוב להרכב, פוקס חוזר

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

מכבי חיפה רוצה להמשיך את המומנטום לאחר הניצחון הגדול על הפועל באר שבע במחזור שעבר ולהמשיך ולנצח גם מחר, במשחק החוץ מול הפועל רעננה (החל מ-19:30, ישיר בספורט4).

עוד לפני המשחק, נראה שסערת ירדן שועה ממשיכה להכות את המועדון הירוק, שהודיע היום כי החלוץ פצוע בקרסולו ולא יהיה בסגל למשחק הקרוב. גלעד קצב, סוכנו של השחקן, הגיב מהר מאוד להודעת המועדון והבהיר: "שועה התאמן בצד, אבל הוא כשיר למשחק. הוא לא בסגל כי הוא לא בסגל". לגבי עתידו של הכוכב הצעיר בכרמל אמר: "נצטרך לקבל החלטה בנושא עם כל הגורמים המעורבים".

המאמן מרקו בלבול אינו מתכוון לבצע שינויים בהרכב שרץ בשבועות האחרונים, כך שיאניק ווידלסחוט צפוי להמשיך בהתקפה לצדו של ניקיטה רוקאביצה. גם המגן ארנסט מאבוקה, שהוחלף במשחק בבאר שבע לאחר שהרגיש כיווץ בשריר, ערך אימון מלא וצפוי לפתוח. כמו במשחק מול באר שבע, גם הפעם נראה כי חיפה תתייצב ללא השוער גיא חיימוב, המגן רז מאיר שגמר את העונה והחלוץ מוחמד עוואד. מי שיחזור לסגל הקשר הקמרוני ז'אנדו פוקס, שבכל אופן אמור לעזוב את הירוקים בחודש ינואר.


שועה ובלבול. החלוץ כשיר לפי סוכנו (אודי ציטיאט)

בלבול שוחח עם השחקנים לקראת רעננה וביקש להיות מרוכזים בכל דקות המשחק, כאשר הזכיר את המשחק הראשון בין הקבוצות בו רעננה הובילה 2:0 לאחר חצי שעה ורק מחצית שנייה מצוינת של צ'ארון שרי וניקיטה רוקאביצה הצילו אז את הירוקים מהפסד בדרך ל-3:4 יוצא דופן. "רעננה תבוא עם אובר מוטיבציה לנצח אותנו גם בשל שינוי בעמדת המאמן, תהיו מוכנים לזה", אמר בלבול לשחקנים.

בינתיים, במועדון מתחילים לחשוב על מועד ההעברות של חודש ינואר ומעבר לרצון להתחזק בקשר אחורי על חשבונו של פוקס, ישנה גם מחשבה לצרף חלוץ ועלתה גם האפשרות להחתים מגן ימני עקב הניתוח של רז מאיר שלא יחזור לשחק העונה. צוות הסקאוטינג כבר בוחן מספר מגנים מהליגה הלאומית, כשהרצון הוא לצרף מגן צעיר כחלק מהשלד הישראלי שנבנה בשנה האחרונה.


הרכב משוער
: ג'וש כהן, ארנסט מאבוקה, עופרי ארד, טרנט סיינסבורי, סאן מנחם, נטע לביא, יובל אשכנזי, דולב חזיזה, צ'ארון שרי, יאניק ווילדחסוט, ניקיטה רוקאביצה.


מאבוקה. יעלה בהרכב נגד רעננה (דני מרון).
 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי