צפו בתקציר: מכבי ת"א ספגה וסיימה ב-1:1 נגד נס ציונה

שחקני מכבי תל אביב
שחקני מכבי תל אביב | דני מרון

טננבאום נכנע לראשונה העונה לאחר 1272 דקות על ידי שחף. שוינפלד איזן תוך שתי דקות, אך זה לא מנע מהצהובים לרשום תיקו שני ברציפות. הפער מחיפה יכול להצטמצם לנקודה

(גודל טקסט)

מכבי תל אביב פתחה את המחזור ה-14 של ליגת העל עם תיקו שני ברציפות, הפעם מול סקציה נס ציונה האחרונה, אך המשחק בעיקר ייזכר כמשחק הראשון בעולם 2019/20 בו נכנע לראשונה העונה שוער האלופה דניאל טננבאום לאחר 1272, בהמשך הצהובים מצאו את השוויון נפרדו ב-1:1.

הרגע המיוחל הגיע בדקה התשיעית – אלעד שחף הפך לשחקן הראשון שכובש מול הצהובים עם בעיטה חזקה מחוץ לרחבה, שכנראה אף השוער לא היה מצליח לעצור. השוויון הגיע במהרה, כאשר כבר בדקה ה-11 אילון אלמוג סידר לארון שוינפלד כדור נפלא מצד ימין והאחרון דחק מקרוב את שערו הראשון העונה בליגה.

לאחר מכן הצהובים שלטו באופן מלא במשחק, והגיעו למספר לא מבוטל של מצבים, במיוחד במחצית השנייה, אך עומרי גלזר שמושאל ממכבי חיפה הציג משחק נהדר ואפשר לקבוצת האם שלו לצמצם את הפער לנקודה בלבד.


ספיגה ראשונה העונה לדניאל טננבאום (דני מרון)


אכזבה במכבי תל אביב (דני מרון)

כאמור זוהי תוצאת התיקו השנייה ברציפות של הצהובים ואת המחזור היא בכל מקרה תסיים את המקום הראשון אך ייתכן שמכבי חיפה תנשוף בעורפיה והפער בין השתיים יירד לנקודה בלבד. לאחר משחק הגביע נגד אום אל פאחם תפגוש את בני יהודה בבלומפילד. עם זאת, גם נס ציונה יכולה להרגיש מאוכזבת, העולה החדשה רשמה את המשחק הטוב ביותר שלה העונה, אך את המחזור תסיים בכל תרחיש במקום האחרון. במחזור הליגה הבא תפגוש את מכבי נתניה.


אנדרה ג'ראלדש (דני מרון)


יונתן כהן (דני מרון)

הרכבים
מכבי תל אביב: דניאל טננבאום, אנדרה ג'ראלדש, איתן טיבי, ז'איר אמאדור, אנריק סאבוריט, דן גלזר, אייל גולסה, אבי ריקן (דור מיכה 62), עומר אצילי (איתי שכטר 62), אילון אלמוג (מתן חוזז 76), ארון שוינפלד.

סקציה נס ציונה: עומרי גלזר, רומריק אטו, פרנסיסקו דוטארי, איתי עוזרי, אושר אבו, רז נחמיאס, אופק ביטון (נועם כהן 85), אילון ירושלמי (שי אליאס 66), אלעד שחף (רז שטיין 80), סיהאו טורה, מוסה מאזו.

מהלך המשחק
מכבי תל אביב הגיעה להזדמנות בדקה החמישית – אייל גולסה שחרר בעיטה חזקה מחוץ לרחבה שעלתה מעל המשקוף. בדקה התשיעית הגיע הרגע שכל הליגה חיכתה לו, לאחר 1272 דקות אלעד שחף הכניע לראשונה העונה את דניאל טננבאום עם בעיטה חזקה מחוץ לרחבה וקבע 0:1 מפתיע לנס ציונה.

היתרון החזיק שתי דקות בלבד, אילון אלמוג מצא את ארון שוינפלד במרכז הרחבה ומחק את הפיגור הצהוב עם דחיקה מקרוב, 1:1 בבלומפילד. בדקה ה-43 עומר אצילי מצא את כדור נייח את ראשו של ארון שוינפלד, הכדור נבלם בדרך לקרן. הזדמנות נוספת לארון שוינפלד, הפעם החלוץ עלה לכדור גובה של ג'לארדש, אך לא פגש את המסגרת.


אלעד שחף מול אייל גולסה (דני מרון)

כמעט 1:2 למכבי תל אביב. בדקה ה-58, עומר אצילי הגביה למרכז הרחבה ואילון אלמוג בעט טוב לכיוון המסגרת. עומרי גלזר היה במקום והצליח לעצור. מנגד רז נחמיאס ניסה את מזלו בדקה ה-64 עם כדור שטוח שנעצר בקלות על ידי טננבאום. עוד הזדמנות למכבי תל אביב, אנריק סאבוריט בעט למרכז המגרש, הכדור שוב נעצר על ידי גלזר. בדקה ה-90 סאקו טורה הדהים את הגנת מכבי תל אביב עם פריצה לרחבה אך הבעיטה שלו לא הייתה קרובה למסגרת.


הבקיעו לראשונה נגד מכבי תל אביב. שחקני נס ציונה חוגגים (דני מרון)


עומר אצילי עם סאקו טורה (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי