ישפוט ביורו? אוראל גרינפלד עלה לדרג העלית של אופ"א

אוראל גרינפלד
אוראל גרינפלד | ההתאחדות לכדורגל

היסטוריה באיגוד השופטים - הישראלי נכלל ברשימה מצומצמת של 25 שופטים אשר מנהלים באופן קבוע את משחקי ליגת האלופות, אליפות אירופה והמונדיאל: "זאת בשורה מרגשת שמביאה עימה אחריות עצומה"

(גודל טקסט)

היסטוריה באיגוד השופטים: השופט הבינלאומי אוראל גרינפלד עלה היום (שישי) לדרג העלית של אופ"א, שכולל את 25 השופטים המובילים באירופה. מדובר בהישג חסר תקדים, דרג העילית של אופ"א הוא זה ששופטיו מנהלים באופן קבוע את ליגת האלופות ואת הטורנירים המובילים, כגון טורניר הגמר של אליפות אירופה והמונדיאל (מתוך דרג העילית נקבעים השופטים האירופאים שבטורניר).

גרינפלד: "זאת בשורה מרגשת שמביאה עימה אחריות עצומה. אני מייצג איגוד שלם, מדינה, וההתקדמות במשך השנים היא פרי עבודה מאומצת ותמיכה גדולה בי. חובת ההוכחה, כמו תמיד, עלי".

מנכ"ל האיגוד, יריב טפר: "גאווה והתרגשות גדולה, מדובר בהישג חסר תקדים, תוצאה של עבודה מאומצת, נחישות וחזון. אני שמח שהיתה לי הזכות להוביל תהליך מקצועי שסופו בהצבת שופט ישראלי בדרג השיפוט הגבוה ביותר באירופה. מאחל המון הצלחה לאוראל ומקווה שהצלחתו תפתח את הדלת לשופטים ישראלים נוספים בדרג העילית".


הישג חסר תקדים לאוראל גרינפלד (Gettyimages)

יו"ר האיגוד, רונית תירוש: "אוראל הוא דוגמה ומודל לחיקוי עבור כל שופט שעושה את צעדיו הראשונים. ההשקעה, המאמץ, הכישרון והיכולת הם המתכון להצלחה. זה יום של שמחה גדולה עבור הכדורגל שלנו, איגוד השופטים ומעל לכל עבור אוראל".


"אוראל הוא דוגמה ומודל לחיקוי עבור כל שופט שעושה את צעדיו הראשונים". רונית תירוש (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי