מרקו בלבול: "איבדנו נקודות יקרות, הלחץ לא השפיע"

מרקו בלבול
מרקו בלבול | דני מרון

מאמן הירוקים הודה: "לא היינו טובים בשליש האחרון של המגרש" והוסיף שקבוצתו ידעה להתמודד עד עכשיו עם הלחץ. על שועה: "כולם מתחרים על מקום בהרכב וגם בסגל". אביטן שמח: "הצגנו משחק הגנה מעולה, נשתפר בהמשך"

(גודל טקסט)

מכבי חיפה קיבלה בשורות גדולות מאצטדיון בלומפילד כאשר האלופה מכבי תל אביב סיימה רק בתיקו 1:1 נגד סקציה נס ציונה, ורצתה לצמק את הפער בצמרת עד לנקודה אחת, אלא שדווקא לאחר הניצחון הענק 0:2 בטוטו טרנר על הפועל באר שבע, סגנית המוליכה פתחה את הסיבוב השני בטעם מר עם תיקו 0:0 נגד הפועל רעננה רגע לפני הדרבי. לראשונה מאז ההפסד לאלופה, הירוקים לא כבשו.

המאמן מרקו בלבול היה מאוכזב בסיום: "אני חושב שבאנו במטרה לנצח, לחצנו גבוה אבל בחצי הראשון לא היינו מספיק מדויקים ולא שלטנו במשחק, לא יצרנו מצבים. את החצי השני פתחנו מצוין והגענו למצבים וחצאי מצבים, בעטנו לשער אבל לצערי זה לא הספיק כי לא היינו מדויקים בפס האחרון ובפעולה האחרונה. החמצנו נקודות מאוד חשובות".

האם הלחץ השפיע: "הלחץ תמיד ישנו במכבי חיפה ותמיד מצפים מאיתנו לנצח ולא חשוב איפה. ידענו להתמודד עם זה יפה עד עכשיו אני חושב שברמה המקצועית הדברים לא היו טובים היום, גם באחד על אחד בשליש האחרון של המגרש. זה היה משחק פחות טוב שלנו ולא יצרנו מספיק מצבים".


בלבול מאוכזב (אודי ציטיאט)

על כר הדשא שלא היה רטוב: "קודם כל אלה הכללים והיריבה יכולה לבחור. כמובן שזה פגע בנו כי אנחנו קבוצה מאוד טכנית ודינמית אבל אני לא אשתמש בכך לתירוץ לזה שלא הבקענו כי לא היינו מדויקים".

על הסגל החסר והאם הוא לא מאמין בשחקני הספסל: "הסגל שלנו הוא קצר וזה נכון, יש לנו שחקנים פצועים ולכן הלבשנו שחקן מהנוער. צריך להתמודד עם סגל קצר לעתים, אנחנו מתאמנים עם חמישה שחקנים מהנוער. עלינו לעבור את התקופה הזו בצורה טובה".

על ירדן שועה: "יש לי בסגל 23 שחקנים אני כל הזמן בוחר את הכי טובים והכי נכונים לאותו משחק. כולם מתמודדים גם על ההרכב וגם על האפשרות להיות בסגל. כל אחד יכול להיות".

ירדן שועה (אודי ציטיאט)

מנגד, ניסו אביטן רשם הופעת בכורה מוצלחת כמאמן הפועל רעננה שהשיגה נקודה יקרה במאבקי התחתית, בטח במחזור בו הפועל כפר סבא ועירוני קריית שמונה מנצחות וסקציה נס ציונה השיגה תיקו יוקרתי מול האלופה מכבי תל אביב. אביטן אמר: "אני חושב שמגיע כל הכבוד לבחורים היום על משחק הגנה טוב מאוד, זה לא פשוט לעצור את מכבי חיפה וזה רק מראה לנו שיש על מה לעבוד. ברור שנצטרך להיות איכותיים בחלק הקדמי אבל הבסיס הוא בסיס טוב".

 

על כך שבתחילת העונה רצו במועדון לשחק התקפי: "אשר אלון לא היה צריך להגיד לי, זה משהו שגם אני רוצה לעשות אבל ברור שהקבוצה בסיטואציה מסוימת. אתם עוד תראו את רעננה משחקת כדורגל הרבה יותר חיובי אך בשלב הראשון צריך לעזור לצעירים להחזיר את הביטחון".

על הדשא: "אני אחראי על הרבה דברים אבל לא על הדשא במושבה. אני לא מבין את התלונות של מכבי חיפה אבל אם הם בחרו לייחס את זה לי אז בסדר".

ניסו אביטן (אודי ציטיאט)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי