בקריית שמונה חוגגים: "קובי רפואה הפתיע את אבוקסיס"

קובי רפואה
קובי רפואה | אריאל שלום

במועדון הצפוני מרוצים מהניצחון השני ברציפות. פוסטר יעבור בדיקות רפואיות, שביעות רצון מאדניי ושרידן. לקאו: "אנחנו מקווים שהניצחון הזה יוציא אותנו לדרך חדשה"

(גודל טקסט)

"המשחק הזה יכול לקחת אותנו למעלה והוא גם יכול לקחת אותנו למטה, תבחרו לאן אתם רוצים ללכת". כך אמר מאמן קריית שמונה קובי רפואה לשחקנים לפני המפגש מול בני יהודה ושחקניו עלו בטירוף והשיגו ניצחון שני ברציפות.

לאחר תקופה ארוכה, נרשמה שמחה גדולה בחדר ההלבשה של קריית שמונה מתוך תקווה שאכן הקבוצה עשויה לברוח מהתחתית הבוערת. מי שזכה לרוב המחמאות היה המאמן קובי רפואה שעלה עם הרכב התקפי שהפתיע את בני יהודה כשקריית שמונה הציגה את המחצית הטובה שלה העונה. "רפואה עשה שחמט לאבוקסיס במחצית הראשונה ואנחנו שמחים שזה מתחבר", אמרו בקריית שמונה.

מי שעוד זכו למחמאות היו צמד הזרים ג'יימס אדני וקיליאן שרידן ואם לפני שבועיים היה נראה שהשניים ישוחררו במועד ההעברות הקרוב, כעת מדברים במועדון הצפוני על כך שהשניים הרוויחו לא מעט נקודות חיוביות וההחלטה לגביהם תתקבל בסמוך לפתיחת מועד ההעברות בחודש ינואר.


עומר לקאו. ניצחון שני רצוף (אריאל שלום)

שחקן נוסף שהרשים היה הקשר עומר לקאו שאמר לאחר המשחק: "באנו עם הרבה ביטחון לאחר הניצחון בשבוע שעבר וידענו שהמשחק הזה הוא צומת דרכים וכולם נתנו את הלב. הרבה זמן חיכינו לניצחון הזה ועכשיו אנחנו צריכים להבין איפה אנחנו צריכים להיות ואנו עושים נקודות ברגעים החשובים". על היכולת האישית אמר הקשר: "אני מרגיש שאני משתפר ממשחק למשחק וקובי רפואה משפר אותי אבל עדיין אני מרגיש שאני יכול לתת יותר".

בנושא אחר, כפי שפרסמנו בשבוע שעבר, הקשר הג'מייקני מאליק פוסטר נחת בישראל ויעבור בדיקות רפואיות כדי לחתום בקבוצה. פוסטר שקוראים לו גם 'מסי הג'מייקאני', צפוי לעבור בהשאלה עד לסיום העונה עם אופציה לשלוש שנים נוספות.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי