בכר לקראת בית"ר ירושלים: "התוצאות עוד יגיעו, הקהל תומך בנו"

ברק בכר
ברק בכר | הפועל "תדיראן" באר שבע

ב"ש לא רוצה עוד מפלה בטרנר, המאמן אופטימי לקראת המשחק בשני: "שיחקנו טוב נגד מכבי חיפה, מאמינים בעצמנו". שחקן בקבוצה: "צריך לנצח בשיניים". טאהא הפצוע ייעדר. קלטינס ישוב לקישור, התלבטות בין מרין לזריהן

קבוצות: הפועל באר שבע
(גודל טקסט)

דריכות רבה בהפועל באר שבע לקראת משחק הבית המסקרן מחר (שני, 20:15) מול בית"ר ירושלים, שיפתח את הסיבוב השני של הקבוצה. באר שבע פתחה את העונה בצורה מוצלחת ואף הייתה בפסגה ערב המחזור השמיני, אלא שאז הפסידה בבלומפילד למכבי ת"א ונכנסה למומנטום שלילי כשרשמה עד לסיום הסיבוב הראשון ארבע הפסדים בשישה משחקים, כאשר שני ההפסדים האחרונים (מול בני יהודה ומכבי חיפה) היו באצטדיון טרנר, מה שהיה מבצרה של הקבוצה במשך שנים.

כזכור, יממה לאחר ההפסד המתסכל לחיפה בשבוע שעבר, עשרות אוהדים הגיעו למתחם האימונים במהלך אימון, עלו על כר הדשא וקיללו נמרצות את השחקנים, דבר שגרם לפיצוץ האימון. רק בעקבות התערבותם של הבעלים, אלונה ברקת, המנכ"ל אסי רחמים ומנהל הקבוצה, אביתר אילוז, נרגעו הרוחות.

בעקבות כל אירועי השבועות האחרונים, שחקן בקבוצה אמר לספורט1 לקראת המשחק מחר: "אנחנו לא יכולים להרשות לעצמנו להפסיד עוד משחק בבית. צריך לבוא למשחק מול בית"ר ולנצח אותו בשיניים. צריך לעשות את זה לא רק בשביל עצמנו, אלא גם בשביל ברק, בשביל אלונה ובשביל האוהדים. הגיע הזמן לשים מאחורה את התקופה הרעה ולפתוח דף חדש. נעשה הכל כדי לנצח את בית"ר".


שחקני ב"ש מאוכזבים. יצליחו לפתוח דף חדש? (אודי ציטיאט)

המאמן ברק בכר אמר לקראת המשחק: "אף פעם לא נעים להפסיד, אבל שיחקנו טוב נגד מכבי חיפה והיינו טובים ממנה. אנחנו צריכים לשפר את החדות ולהימנע מטעויות, אבל אם נמשיך ככה התוצאות יגיעו. אנחנו מאמינים בעצמינו ואף פעם לא מפחדים. כמובן שבית"ר ירושלים קבוצה טובה ואיכותית, אבל בטרנר, עם הקהל שלנו, אנחנו מאמינים תוצאה עונה טובה".

על הלחץ במועדון והקהל: "האוהדים תמיד תומכים בנו ומצפים לתוצאות וכשהן לא מגיעות אז הם מעבירים ביקורת. הביקורת תמיד צריכה להיות בצורה מכובדת, אבל אין ספק שהאוהדים יתמכו בנו גם ביום שני ויעזרו לנו לנצח".

הקבוצה תשלים היום את הכנותיה לקראת המשחק מול בית"ר, כשתערוך את האימון המסכם שבסיומו יחליט ברק בכר באשר להרכב שיפתח מחר. המאמן, שכהרגלו שומר את הקלפים קרוב לחזה בכל הקשור להרכב שצפוי לפתוח במשחק ואף לסגל, נוטה שלא לבצע מהפיכה למרות האכזבה מההפסד לחיפה.


שחקני הפועל באר שבע בימים טובים יותר. בכר משוכנע שהתוצאות יגיעו (אודי ציטיאט)

שינוי אחד שצפוי להתרחש יהיה במרכז ההגנה. בניגוד למחזורים האחרונים בהם הוחלט לעלות בהרכב את הבלם לואי טאהא, למרות שהוא סובל מכאבים ברגלו בחודש האחרון ונוטל טיפול תרופתי בשל עומס המשחקים בתקופה האחרונה, דבר שאילץ את החלפתו בשני המשחקים הקודמים מול הפועל כפר סבא ומכבי חיפה, הפעם הבלם צפוי לקבל מנוחה, זאת לאחר שאובחן כי הוא סובל מדלקת במפרק הירך. היום אמור טאהא לעבור גם צילום MRI במטרה לבחון את חומרת הדלקת שמקשה עליו לתפקד בתקופה האחרונה.

על פי האימון המסכם מסתמן שבכר נותן עדיפות לבלם הצעיר עמית ביטון ולא לשבץ את מרוהאן קבהא כבלם.  דוד קלטינס מועמד להחליף את נאור סבג במרכז הקישור כדי להוסיף מימד של אגרסיביות שלפי בכר היה חסר במשחק נגד מכבי חיפה.

בחלק הקדמי, קיימת התלבטות בין ג'ימי מרין, שהתאושש מהמחלה שפקדה אותו בשבוע שעבר ואילצה אותו להעדר מהמשחק מול חיפה, לניב זריהן, שלא שותף בשני משחקי הליגה האחרונים. זריהן נוהג לככב בשנים האחרונות במשחקי הליגה מול בית"ר עם צמד בכל אחת משלושת העונות האחרונות.


יזכה למנוחה לה הוא זקוק ולא יפתח הפעם. טאהא (דני מרון)

הרכב משוער: ארנסטס שטקוס, בן ביטון, עמית ביטון, מיגל ויטור, שון גולדברג, עדן שמיר, דוד קלטינס, ז'וסואה, ג'ימי מרין (ניב זריהן), נייג'ל האסלביינק, בן שהר

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי