גורם בבית"ר: "חוגג מנהל עסק, הוא לא יקבל החלטה חפוזה"

משה חוגג עם אלי אוחנה
משה חוגג עם אלי אוחנה | דני מרון

הירושלמים דרוכים לבאר שבע, במועדון הסבירו כי הבעלים לא יקבל החלטה לגבי מדיניות הרכש לפי משחק אחד ומקורב לעסקת עטר טען כי צירופו יהיה יותר רלוונטי בקיץ. וגם: בן חיים וקונטה כשירים למשחק

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

בית"ר ירושלים תפגוש מחר (שני, 20:15) את הפועל באר שבע לעוד משחק ליגה, אבל ההשלכות של התוצאה במשחק הפכו לשיחת היום במועדון, כשבבית"ר הבהירו הבוקר כי משה חוגג לא קיבל כל החלטה לגבי רכש.

"לומר שכל ההחלטות שהוא יקבל לגבי רכש עד הקיץ תלויות רק בתוצאה אחת זה שקר מוחלט", אמר גורם בבית"ר והבהיר: "חוגג מנהל עסק, הוא לא יקבל החלטה חפוזה, אבל אפשר בהחלט לומר שהמשחק הזה יכול לתרום להחלטה". בינתיים, רוני לוי ויוסי בניון ממשיכים לבחון מועמדים זרים בעמדת החלוץ. 

באשר לאלירן עטר, במועדון עוקבים אחר ההתרחשויות במכבי תל אביב. בשבוע שעבר פרסמנו כי המועדון בודק אופציה לצרף אותו. מקורבים לעסקה טוענים כי ייתכן מאוד שחוגג ינסה לצרף אותו דווקא בקיץ, מתוך הבנה שיהיה קשה לצרף אותו כבר בינואר.


לוי ובניון. ממשיכים לחפש חיזוק מתאים (דני מרון)

לקראת המשחק נגד הפועל ב"ש, הקשר תמיר עדי לא התאמן בימים האחרונים ולכן נותר מחוץ לסגל. הסיבה לכך היא חשש לפציעה מסוימת אותה בודקים במועדון, שעלולה לגרום לו להיעדר תקופה מסוימת. רוני לוי עדיין לא החליט האם לשנות מעט את השיטה ולעלות עם אופיר קריאף או להמשיך בשיטה הקיימת, שכוללת את גדי קינדה כקשר אמצע ולא כשחקן כנף. טל בן חיים ערך היום אימון מלא, אבל אור זהבי שמתורגל במקומו בימים האחרונים אמור לפתוח, אם כי החלטה סופית טרם התקבלה. אנטואן קונטה סובל מכאבים בברך, אבל קיבל אישור להשתתף באימון המסכם והיה שותף לכל אורכו, כך שהוא צפוי לפותח, אבל שי קונסטנטין נמצא בכוננות למקרה של שינוי ברגע האחרון. 

בבית"ר יודעים כי האדומים הפסידו בארבעה מששת המשחקים האחרונים שלהם ובשני משחקי הבית האחרונים, אבל מצד שני, בית"ר לא הצליחה לנצח את באר שבע מאז אפריל 2013. רוני לוי ממשיך להדגיש את נושא חשיבות הנעת הכדור בחלק הקדמי. על פי נתוני המנהלת, השחקן שבועט הכי הרבה לעבר השער הוא ליוואי גרסיה (35) יותר מגדי קינדה (29) ואילו השחקן השלישי, באופן מפתיע, הוא בכלל המגן אנטואן קונטה שרשם 24 איומים. יחד עם זאת, קינדה מדויק יותר ומאיים יותר למסגרת מאשר כל חבריו לקבוצה. קינדה, לפי הנתונים, הוא גם המוסר הטוב ביותר בקבוצה.


הרכב משוער:
איתמר ניצן; שי קונסטנטין (אנטואן קונטה), דיוגו ורדסקה, אור זהבי (טל בן חיים), אורי מגבו; דן איינבינדר, עלי מוחמד, גדי קינדה, פרדי פלומיין (אופיר קריאף), ליוואי גרסיה; שלומי אזולאי.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי