שרון מימר התבדח: "אולי אני אחליף קבוצה בכל שבוע"

שרון מימר
שרון מימר | לירון מולדובן

לאחר שהוביל גם הפועל חדרה לניצחון בכורה על הקווים, המאמן נשמע מרוצה בסיום: "מגיע כל הכבוד לשחקנים, אקח את המשחק להמשך". דרור הוסיף: "יכול להגיע למספריים דו ספרתיים". אוחיון הוסיף: "מקווה שרוני יחזור"

(גודל טקסט)

הפועל חדרה חזרה למסלול הניצחונות ועל הדרך שברה בצורת שערים של 511 דקות עם 0:2 על אשדוד באצטדיון הי"א. שרון מימר שוב רשם ניצחון בהופעת הבכורה שלו והוביל את חדרה למקום השביעי. אשדוד מנגד שנותרה בעשרה שחקנים החל מהדקה ה-27 ממשיכה ברצף השלילי כאשר רשמה משחק חמישי ללא ניצחון

המאמן המנצח שרון מימר אמר בסיום: "לפי הסטטיסטיקה בכל חמשת משחקים ראשונים אני מנצח, אולי כל שבוע אחליף קבוצה. אבל אם נהיה רציניים מגיע כל הכבוד לשחקנים, אני אקח את זה להמשך אני מקווה".  שחקנים קיבלו הזדמנות: "כאשר מגיע מאמן לקבוצה, הוא מגיע עם דף חלק. הרבה שחקנים מקבלים את ההזדמנות שלי, מי שמכיר אותי יודע שלכולם תגיע הזדמנות".

המטרות של הקבוצה העונה: "קודם כל אני רוצה לומר תודה לאורי גוטמן, כי הוא בנה קבוצה טובה. לא רק הוא גם הצוות המקצועי וקיבלתי את חדרה במקום טוב. אנחנו ננסה לעשות את המקסימום בלי מטרות. הגביע? זו חוויה מדהימה, שנה שעברה הגעתי לחצי גמר ונקווה להמשיך את זה כמה שיותר. בני יהודה חזקה מאוד, בדיוק כמו כל משחק אבל אנחנו רוצים קודם לכן לשמוח עוד יום אחד".


"לכולם תגיע הזדמנות". שרון מימר (לירון מולדובן)

שגיא דרור שכבש את שער הבכורה בליגה הוסיף: "רגע מאוד משמח עבורי ואני שמח שזה הגיע. אני תמיד מאמין שאוכל להגיע למספרים דו ספרתיים, נכון שזו ליגה אחרת, אבל המטרה זו המשכיות. מקווה מאוד שאוכל להמשיך, קיבלתי צ'אנס והראיתי מה אני יודע, אבל הקבוצה ניצחה".

משה אוחיון אמר בסיום: "אין ספק שההרחקה השפיעה, אך במחצית השנייה עשינו שינויים במשחק. שחיקנו טוב, רצינו לכבוש, אך לצערנו ספגנו. נגד חיפה ובית"ר זה עבד, כבשו שערים, אבל עם עשרה שחקנים קשה לשחק. השחקנים נתנו מאמץ מאוד גדול. אני מקווה מאוד שרוני יוכל לחזור, קודם כל שיהיה בריא, ואז אחזור לתפקיד הקודם שלי. אני מקווה שבמשחקים הבאים נוכל להשיג יותר נקודות. רועי גורדנה? זה החלטה של הצוות, אמרתי שכל שחקן ייתן את החלק שלו, והוא קיבל הזדמנות והוא היה טוב מאוד. אני בטוח שבמשחקים הבאים כל השחקנים יקבלו את ההזדמנות".


משה אוחיון עם רוני אוואט (לירון מולדובן)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי