קלינגר לצוות שלו: "ספירובסקי זה בושה של שחקן"

ניר קלינגר
ניר קלינגר | דני מרון

מאמן הפועל ת"א הסביר את החילוף של הצפון מקדוני: "החלטתי שזה מסר לכולם". 120 אוהדים חיכו לאדומים במתחם חודורוב וקיללו את השחקנים. דראפיץ' אמר מנגד: "מגיע לנו לחגוג"

(גודל טקסט)

מי זוכר שהיה משבר בנתניה? הקבוצה מעיר היהלומים שהייתה שקועה בתחתית רשמה ניצחון רביעי בתוך חמישה משחקים ועלה למקום השישי עם 0:4 גדול על הפועל תל אביב. אך את מירב תשומת הלב תופסת הקבוצה באדום שהציגה את המשחק החלש ביותר שלה העונה, וקשה להבין על איזה שינוי דיברו בהנהלת האדומים.

הקהל האדום לא חסך בקללות לכיוון השחקנים וההנהלה, וגם ניר קלינגר איבד את העשתונות. לפני החילוף זעם קלינגר על ההתנהלות של ספירובסקי על המגרש ואמר לכיוון הספסל: "תראו איך הוא נראה, זה שחקן? זה בושה של שחקן", וכשהתקרב אליו אמר בזעם: "אל תתקרב אליי". בהמשך, כאשר הקבוצה חזרה למתחם חודורוב, חיכו לה שם כ-120 אוהדים שהתפרעו, תקפו את השחקנים ואת ההנהלה בגידופים והבטיחו להגיע למחות בכל אימון ומשחק על מנת להוביל שינוי במועדון.

בסיום המשחק אמר ניר קלינגר: "גרוע מאוד, אין מה לברוח מזה, זה לא משנה איך לנתח את זה, זה לא משנה. כדורגל צריך להיות נחוש ולהיות אגרסיבי ולשחק עם תשוקה וכשאין לך את זה אתה מפסיד ובגדול. אני לא רוצה להתחיל לנתח את הגולים כי התמונה הכללית הייתה מאוד רעה, זה מפתיע אותי כי הקבוצה כן שיחקה בתשוקה ובנחישות. היום פתחנו בסדר ואחרי שספגנו את השער הראשון אבדה האמונה ואנחנו רק הסתכלנו על זה".

 
ניר קלינגר (דני מרון)

על העימות עם ספירובסקי: "זה לא נכון, חשבתי שצריך להימנע מאי נעימות והעדפתי שנדבר על זה אחרי זה. אני הייתי שחקן ונתתי את הנשמה ואת הלב גם אם אני מפסיד. וכשחקן נכנס ולא נותן את זה, זה לא משנה גם אם הוא נכנס אחרי דקה והחלטתי שזה מסר לכולם. את הנרפות הזאת זה לא משהו שאני מכיר".

על ינואר: "לצערי המשחק הזה לא מאפיין את התקופה האחרונה, וכשאתה נתקל בבעיה כזאת, זה יכול להעיר, אבל זה קו אדום. כל מי שלובש אדום צריך להעריך את זה, לצערי זה לא קרה. אבל כספורטאים אנחנו צריכים לתקן, אבל זה מה שיש ואנחנו לא מחליפים. המשחק כבר ברח לנו בסיום המחצית הראשונה, האכזבה היא בעיקר מהגישה, וזה קודם לכדורגל".

אכזבה בהפועל תל אביב (דני מרון)

סלובודאן דראפיץ' הוסיף: "אנחנו הגענו לליגה כבר אחרי רעננה, זה 13 נקודות בחמישה משחקים זה מה שרצינו. לבעל הבית שלנו היה סבלנות ונתן לנו קרדיט. מגיע כל הכבוד לחברה, ואמרנו לשחקנים שאנחנו יכולים לקפוץ מדרגה ויש משחקים שצריך לעשות את זה והיום הצלחנו. הרבה סבלנו, וגם הקהל הנפלא שלנו, מגיע לו את כל הקרדיט וכן חגגנו ומותר לנו לחגוג".

על גיא מלמד: "לפני המשחק היה מעט עייף ופצוע וידענו שאנחנו היינו צריכים אותו בסגל כי היינו צריכים את השערים שלנו, אבל לכל השחקנים מגיע את הקרדיט, גם לרועי קהת וגבי. החברה עובדים מאוד קשה, אבל אנחנו מסתכלים על הגביע ועל המשחק הבא נגד נס ציונה".

כוכב המשחק גיא מלמד שכבש צמד דיבר גם הוא לאחר הניצחון: "ציפיתי המון לשער קיוויתי שזה יגיע מהר יותר, ומקווה שניקח את זה קדימה. אנחנו עובדים באימונים גם בימין וגם בשמאל וגם עם הראש ואני שמח שזה השתלם. מה ברדה אמר לי? הוא נתן לי בעיקר ביטחון, לזכותו ולזכות סלובו ייאמר  שהם נתנו לי את האמון, הם יודעים שזה לא פשוט לא לכבוש במשך סיבוב שלך ומקווה לגמול להם. אנחנו זוכרים שפתחנו לא טוב את הליגה ולא מסנוורים מההצלחה הזאת".

סלובודאן דראפיץ' מרוצה. "מגיע לנו לחגוג" (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי