הפועל ת"א לסוכנים של קמארה וקיירמה: רשאים למצוא קבוצה בינואר

פרנסיס קיירמה, דמבה קמארה
פרנסיס קיירמה, דמבה קמארה | אריאל שלום

האדומים עשויים לבצע מהפכה בסגל ולהיפרד משני הזרים. גם ספירובסקי שננזף בעקבות התנהגותו, עשוי לעזוב בחלון העברות הקרוב

קבוצות: הפועל תל אביב
(גודל טקסט)

התבוסה שספגה אתמול (ראשון) הפועל תל אביב, 4:0 למכבי נתניה, הובילה לשינוי בחשיבת המועדון לקראת חלון ההעברות שייפתח בינואר. לאור התוצאה והיכולת הירודה של הקבוצה, בעלי המועדון עזבו את היציע דקות ארוכות לפני שריקת הסיום ומיהרו לביתם, כשהשחקנים עזבו את אצטדיון נתניה בליווי משטרתי. עשרות אוהדים זועמים מיהרו למתחם חודורוב וכאשר הגיע לשם האוטובוס של הקבוצה, הלמו ודפקו עליו תוך כדי שהם מקללים את ראשי המועדון, קוראים לשחקנים להוריד את החולצות ולא להגיע לאימונים ומבטיחים שהמחאה תימשך עד למכירת המועדון.

ההופעה של הפועל תל אביב אתמול בנתניה גרמה לקבוצה להיראות שוב כמועמדת לירידת ליגה. בעלי המועדון צפויים להחליט על גיוס כספים נוסף כדי לבצע שינויים ולבנות מחדש את הסגל הכושל שנבנה בקיץ: "מתחם חודורוב הוא לא כפר נופש. יהיה שינוי משמעותי ומסתמן כי שמות כמו דמבה קמארה, פרנסיס קיירמה, סטפן ספירובסקי ומספר שחקנים ישראלים שאינם מתאימים, ישוחררו מהקבוצה", הבטיח גורם בסביבת המועדון, "לא יהיה פשוט לעשות מהפך, לכולם יש חוזים חתומים ושינוי גדול יעלה כסף". לגבי דמבה קמארה ופרנסיס קיירמה, בשעות הערב המועדון הודיע לסוכניהם של השניים כי הם רשאים למצוא קבוצה בינואר. 

למועדון אין קשר עם מייקל אולהה, שמחזיק בחוזה ועדיין ממתינים בהפועל תל אביב שינחת בארץ כפי שהבטיח לפני שבועיים. החלוץ הניגרי לא מתאמן כבר חודש וחצי. אחד השמות הבכירים שהוזכרו כמועמדים לחיזוק הוא זה של חנן ממן, אך בקבוצה עוד לא פנו באופן רשמי לאף שחקן או מועדון.

מיהרו לעזוב את היציע. שרון ואיציק ניסנוב (עדי אבישי)
מיהרו לעזוב את היציע. שרון ואיציק ניסנוב (עדי אבישי)

מי שהתאכזב יותר מכולם מההפסד היה כמובן המאמן ניר קלינגר, שאמר: "זה היה המשחק הכי חלש מאז שאני כאן. הפסדנו ללא מאבק ולא הראנו שום נחישות או רצון. משהו קרה וצריך לבדוק מה. לא שיחקנו עם ביטחון, הגענו שניים לכל כדור והיינו נרפים. זה לא היה משחק להפסיד בצורה הזו, זה מטריף אותי".

החילוף של ספירובסקי: "אני הייתי שחקן עם ערכים של מקצוענות. ספירובסקי קיבל הוראות מדויקות כשנכנס למגרש במחצית השנייה והיה חסר אונים. הוא לא מילא כמו שצריך את מה שביקשתי, אז החלפתי אותו ואני לא טועה בהחלטות שלי, לא משנה אם זה כלפי שחקן זר או ישראלי".

מה יהיה בהמשך: "כרגע צריך להמשיך להתמודד עם מה שיש בשלושת השבועות הקרובים. הקבוצה הייתה מאוד נחושה, כדי לשנות הם יצטרכו לתת יותר מעצמם ולא משנה באיזה מערך נעלה למגרש. היינו במאבק הישרדות לפני המשחק ואנחנו ממשיכים בו גם אחריו. אישית עברתי ערב מאוד לא נעים. כולנו בני אדם, אבל אי אפשר להפסיד ללא מאבק. את זה אני לא יכול לקבל". 

שחקני הפועל ת
שחקני הפועל ת"א ספגו מתקפה מצד האוהדים (דני מרון)

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי