שחקנים במכבי ת"א מתוסכלים ממעמדם, במועדון מנסים להרגיע

יונתן כהן עם דור מיכה
יונתן כהן עם דור מיכה | דני מרון

שתי תוצאות התיקו הרצופות שרשמה האלופה והרוטציה הרחבה של איביץ' עשו את שלהן, אך שלושה משחקים בשמונה ימים כנראה יובילו לכך שאיביץ' לא יסטה מדרכו. חשש שניקוליץ' שוב יושבת לתקופה ארוכה

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)

במכבי תל אביב ממתינים בדריכות לתוצאות הבדיקות שעשה לאחרונה הקשר הסרבי אורוש ניקוליץ', שסובל מדלקת חריפה בגיד הברך ומתקשה לחזור לפעילות עם הקבוצה. בקרית שלום חוששים שהקשר הסרבי יזדקק לניתוח נוסף ובמקרה כזה יושבת לתקופה ארוכה נוספת.

כידוע, ניקוליץ' הגיע למכבי תל אביב לפני יותר משנה וסבל משורה של פציעות. הוא נותח באיזור גיד המפשעה בחודש אפריל של העונה שעברה וזמן ההחלמה התארך יותר מהמתוכנן. הסרבי חזר לאימוני הקבוצה רק באיזור חודש אוקטובר העונה ומאז נטל חלק בשני משחקים כמחליף, כשקיבל 13 דקות בניצחון 0:4 על בית"ר ירושלים בטדי ועוד ארבע דקות בתיקו המאופס נגד הפועל חדרה בבלומפילד, לפני חודשיים. לאחר מכן נפצע שוב בברכו ומאז הוא מושבת מפעילות.

לאחרונה עבר השחקן סדרת בדיקות אצל מספר מומחים, על מנת לנסות ולאבחן את הסיבה שגורמת לדלקת החריפה בברכו וכעת ממתינים במועדון לתוצאות הבדיקה. הבעיה הכי גדולה מבחינת הצהובים היא שניקוליץ' חתום לעוד ארבע עונות, כולל העונה הנוכחית, כך שחוזהו גם מכביד על תקציב הקבוצה, בטח בשביל שחקן שלא משחק ועד כה לא תרם כלל למועדון.


ניקוליץ' בהופעת הבכורה בטדי. רשם מאז עוד 4 דקות (אריאל שלום)

במכבי ת"א עושים כעת מאמצים להרגיע מעט את הרוחות לאחר שתי תוצאות התיקו המאכזבות, נגד מכבי נתניה במחזור שעבר ונס ציונה בשבת האחרונה. יש בסגל לא מעט שחקנים שמתוסכלים ממעמדם, ובצוות המקצועי ובהנהלת המועדון, יצטרכו לתת על כך את הדעת. יונתן כהן הוצא מהסגל בשני המשחקים האחרונים ועדין לא ברור אם המאמן ולדימיר איביץ' יחזיר אותו לעניינים לקראת משחק הגביע נגד הפועל אום אל פאחם בשבת. גם דור מיכה איבד את מקומו בהרכב במשחקים האחרונים ואלירן עטר נמחק לחלוטין מהרוטציה ומהסגל, למעט 20 דקות נדירות שקיבל כשנכנס כמחליף במשחק נגד נתניה בשבוע שעבר.

למרות שמספר שחקנים הביעו את מורת רוחם מהרוטציה הרחבה שעושה איביץ', נראה שהמאמן ימשיך בדרכו גם בתקופה הקרובה, בעיקר בשל העובדה שלקבוצה מצפה כעת שבוע נוסף ובו שלושה משחקים בתוך שמונה ימים. בשבת כאמור משחק גביע נגד אום אל פאחם, ביום שלישי בליגה נגד בני יהודה ובשבת שלאחר מכן משחק נגד הפועל כפר סבא.

צמד החלוצים צ'יקו אופאדו וניק בלקמן ינסו לחזור השבוע לאימוני הקבוצה ונכון להיום הם עדין בספק לקראת משחק הגביע בשבת. שרן ייני שמתאמן באופן מלא עם הקבוצה, עשוי להיכלל בסגל לראשונה מזה חמישה חודשים, מאז נפצע במשחק אלוף האלופים נגד בני יהודה ביולי האחרון.


מיכה וכהן חוגגים. שחקנים במועדון מתוסכלים ממעמדם (מאור אלקסלסי)

במועדון לא התרגשו מהידיעות שפורסמו ביוון אודות ההתעניינות של אא"ק ואריס בשוער אנדראס יאניוטיס, שהפך העונה לשוער שני, לאחר שדניאל טננבאום שהחליף אותו כשנפצע, עשה עבודה טובה בין הקורות ואף רשם שיא ישראלי חדש של 1272 דקות ללא ספיגה. יאניוטיס, שהחלים לחלוטין מקרע ברצועת הקרסול, מתאמן באופן מלא ובמועדון החמיאו לו לא פעם על התנהלות מקצוענית, למרות הסיטואציה הלא נוחה מבחינתו, אליה נקלע. נכון לעכשיו אין לצהובים שום כוונה לשחרר את השוער, שמלבד העונה הזו, חתום לשנתיים נוספות.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי