שלומי אזולאי: "אליפות זו מילה גסה, הביקורות לא מזיזות לי"

שחקני בית"ר ירושלים חוגגים
שחקני בית"ר ירושלים חוגגים | דני מרון

החלוץ דיבר לאחר שער הניצחון על ב"ש: "שמחים על הניצחון. רוצה לסיים כמלך שערים, אבל העונה עוד ארוכה". רוני לוי הוסיף: "שפטו אותנו שאנחנו לא מנצחים את הגדולות, השתחרר הלחץ". שמונה אוהדים נעצרו

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

שש שנים חיכתה בית"ר ירושלים לניצחון ליגה על הפועל באר שבע והערב (שני) זה סוף סוף קרה. הקבוצה מהבירה השיגה 0:1 מוצדק בטרנר וחלפה על פנייה בטבלה. את שער הניצחון כבש בדקה ה-35 שלומי אזולאי שהשוותה לגדי קינדה בראש טבלת הכיבושים של בית"ר ירושלים ובדקה ה-68 דיוגו ורדסקה הורחק בצהוב שני, אולם יריבתה כבר הייתה עוד קודם לכן בחיסרון מספרי ולכן האורחת לא התקשתה עד שריקת הסיום ואף הייתה יכולה לרדת ביתרון גדול יותר.

בתוך כך, משטרת ישראל הודיעה כי נעצרו שמונה אוהדים, בהם שניים קטינים כבני 17, בחשד לשימוש פחזני באש או בחומר דליק וגרימת נזק לרכוש במהלך ההתמודדות בטרנר. "לא נאפשר כל גילוי אלימות בתחומי האצטדיון ומחוצה לו או התנהגות שיש בה משום סכנה לציבור והפרת הסדר הציבורי. חקירת מקרים אלו נערכת תוך כדי משחק ולאחריו ותכליתה הרחקתם של החשודים המעורבים מהמרחב הציבורי סמוך ככל הניתן למועד ביצוע העבירה והרחקת הגורם המסכן", כך נמסר מהמשטרה.


שמונה אוהדים נעצרו בחשד לשימוש פחזני באש או בחומר דליק (דני מרון)

רוני לוי אמר בסיום: "אני מרוצה מהרבה דברים, הקבוצה שיחקה טוב מאוד, לצערו לא הכרענו את המשחק מוקדם יותר, באר שבע לא הגיעה כמעט למצבים ויש דברים טובים לקחת אין ספק. לפעמים שקבוצה שומרת על ה-0:1 כמאמן אתה יודע שאפשר לסמוך על השחקנים וזה נותן ביטחון. עד עכשיו שפטו אותנו על כך שאנחנו לא מנצחים את הגדולות ועכשיו זה השתחרר".

מה חסר לקבוצה: "אנחנו צריכים להמשיך ביכולת טובה לאורך זמן, וזו הפעם היחידה העונה שעשינו 90 דקות באותה רמה ובאותו קצב, אני חושב שבהגנה יש לנו שיפור משמעותי תשעה משחקים לא ספגנו. אנחנו צריכים להיות יותר חדים בסיומת, לתרגם את השליטה שלנו לשערים, כל מיני פרטים שחשובים".


רוני לוי מרוצה (דני מרון)

על שי קונסטנטין: "חשבנו שבאר שבע היא קבוצה מהירה וקונטה יכול לעזור לנו עם המהירות, אבל שי שהוא בחור צעיר נכנס לעניינים והבישול הנהדר שלו מוכיח שהוא הוסיף לנו". ליוואי גרסיה: "הוא בחור צעיר מאוד, שהוא במדינה חדשה, גם הסקוררים הגדולים ביותר בשנים הראשונות לא מבינים שהמטרה של המשחק הוא להביא פרנסה ולא לעשות אחד על אחד. זה עניינים של בשלות ואנחנו מנסים ללטש אותו".

שלומי אזולאי הוסיף: "אני רוצה להיות מלך השערים, אבל יש עוד עונה ארוכה. ההחמצות? אני מסתכל על הנקודות שהבאנו, אני בטוח שנדבר על זה, אבל כרגע אנחנו שמחים על הניצחון".

כמה כאב לך הביקורות נגדך: "לא כאב לי בכלל, אני מאוד שמח להיות פה, הביקורות לא מזיזות לי. אני נותן הכל לקבוצה. אליפות? זו מילה גסה והפער כרגע מאוד גדול כרגע ננסה לנצח כמה שיותר".

שלומי אזולאי. "אליפות זו מילה גסה" (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי