בכר: "צריכים להבין שאנחנו נמצאים במשבר"

ברק בכר
ברק בכר | דני מרון

לאחר ההפסד לבית"ר ירושלים, מאמנה של הפועל באר שבע סיפר: "פשוט משחק לא טוב. לא הגענו בכלל. נהיה חייבים להפנים את המצב הקיים כדי להוציא את הקבוצה מזה". מליקסון: "כדור שלג שכמעט אי אפשר לעצור אותו"

(גודל טקסט)

הפועל באר שבע נחלה הערב (שני) הפסד שלישי ברציפות באצטדיון טרנר הביתי שלה, כשהפעם בית"ר ירושלים יצאה עם 0:1 קטן אך גדול מאוד עבור מאבקי הצמרת. לאחר המשחק, המאמן ברק בכר הודה: "אנחנו במשבר".

"פשוט משחק לא טוב. לא הגענו בכלל. זה לא מספיק רק להילחם על המגרש, ללחוץ ולהיות מחויבים. אני חושב שהמשחק היה שקול מאוד עד השער של בית"ר, אבל אחר כך נעלמנו".

"אחרי שהם קיבלו כרטיס אדום יכולנו וניסינו לחזור למשחק, והיה לנו שחקנים הרבה יותר איכותיים על הדשא, אבל זה פשוט לא היה כדורגל. היה הרבה מאוד בלאגן על המגרש וזה היה נראה רע מאוד מהצד שלנו".


בכר. "אנחנו צריכים להבין שיש כאן משבר" (דני מרון)

"אנחנו צריכים להבין שיש כאן משבר. פעם ראשונה שהפסדנו שלושה משחקים רצופים בטרנר. אנחנו צריכים להתחיל ולהתנהג כמו קבוצה במשבר. גם אני, גם ההנהלה, וגם השחקנים נצטרך לעבוד ביחד כדי להוציא את הקבוצה מהמצב הזה, אין ברירה אחרת".

המאמן המשיך: "יש לי את הסיבות שלי להרכב הפותח, בסופו של דבר, כשאתה מפסיד אז הכל לא נכון בדיעבד. הצלחנו לעשות חלקית את מה שרציתי מהרכב אבל אחרי הגול של בית"ר לא היינו בכלל על המגרש".

אחרי בכר, גם הקפטן מאור מליקסון שיתף את תחושותיו: "מרגש אותי לחזור לשחק, אבל אי אפשר להתכחש למשבר שהקבוצה נמצאת בו. אנחנו לא משחקים טוב ולא נראים טוב. בכדורגל יש הרבה דינמיקה, וכרגע אנחנו נמצאים בכדור שלג שכמעט אי אפשר לעצור אותו. בעיניי, בכר הוא המאמן הטוב ארץ, כל השחקים מאחוריו ואני בטוח שהוא יוציא אותנו מהמצב הזה. נצטרך עכשיו להתרכז במשחק הגביע הקרוב נגד אשדוד".


"כדור שלג שקשה מאוד לעצור אותו" (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי