מכבי חיפה מצפה לזיכוי בבית הדין: "הקהל הכי פלורליסטי בישראל"

אנטואן קונטה, צ'רון שרי
אנטואן קונטה, צ'רון שרי | מאור אלקסלסי

בית הדין ישמע לראשונה את טיעוני הקבוצות לאחר שקונטה התלונן על קריאות גזעניות נגדו ועל סמך תצהיר שהגיש ייערך דיון. יעקב שחר עשוי להגיע, חבשי יצהיר שהקהל של בית"ר ירושלים קילל אותו עוד בחימום

(גודל טקסט)

אנשי מכבי חיפה יגיעו הערב (רביעי) לבית הדין של ההתאחדות לכדורגל לקראת הדיון בנושא התלונה של מגן בית"ר ירושלים, אנטואן קונטה, שכזכור טען כי במשחק בין הקבוצות ספג קריאות גזעניות מאוהדי הירוקים ואף רצה המגן לרדת מהמגרש במהלך המשחק. במכבי חיפה כעסו על עצם העמדה לדין מאחר שאותן קריאות לא נשמעו על ידי צוות השיפוט או המשקיף וגם לא מוזכרות על ידם, אולם הדיון ייערך בשל תצהיר שהגיש המגן.

עורכי דינה של מכבי חיפה, אודי שוכוטוביץ ועופר בן אסא, מתכוונים לדרוש זיכוי מלא וזאת לאחר שאותן קריאות לא נשמעו לכאורה על ידי אף אחד חוץ מהמגן הצרפתי. גורם בקרב הירוקים אמר הבוקר: "אנחנו באים מתוך מטרה לקבל זיכוי מלא ולנקות את השם של הקהל הכי פלורליסטי בכדורגל הישראלי. אנחנו באים לתקן עוולה". הירוקים גם יגיעו לדיון עם הצהרה של הבלם עאיד חבשי, לפיה שמע קריאות גזעניות מצד אוהדי בית"ר ירושלים בחימום שלפני המשחק. נשיא המועדון, יעקב שחר שכלל לא אהב את ההעמדה לדין, עשוי להגיע לדיון גם כן וללוות אותו באופן אישי.

בנושא אחר, בדומה למשחק מול הפועל באר שבע, גם הפעם יגיעו הירוקים למשחק הגביע מול בני סכנין בסגל חסר וללא הבלם רמי גרשון. האחרון פתח את העונה עם הקבוצה, אך נפצע בשרירי הבטן ולא שותף ולו במשחק ליגה אחד ולאחרונה אף דובר כי הירוקים עשויים להתיר את חוזהו, אולם במועדון הבהירו הבוקר: "אנחנו מחכים לחזרתו של גרשון למגרשים ומעוניינים שיהיה חלק מהסגל העונה".


גרשון. בכרמל מחכים לשובו (מאור אלקסלסי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי