הפועל ת"א מקיימת מו"מ עם קשר מהליגה הפרואנית, ספירובסקי התנצל

פיליפה רודריגז
פיליפה רודריגז | Raul Sifuentes/Getty Images

רודריגס בן ה-29, שכיכב באליאנסה לימה, מחזיק בהצעה מהאדומים ועשוי להגיע בינואר. בפרו דווח כי הוא לא זכה לחידוש חוזה בקבוצתו והוא מצפה להגיע לישראל. המקדוני הגיע לוועד משמעת ונקנס ב-5,000 ש"ח

קבוצות: הפועל תל אביב
(גודל טקסט)

ינואר מתקרב, ולא מעט קבוצות רוצות להתחזק לקראת השלבים המכריעים של העונה. הפועל תל אביב אישרה הבוקר (רביעי) כי היא נמצאת במשא ומתן עם פיליפה רודריגס, קשר אורוגוואי שמשחק באליאנסה לימה הפרואנית.

עוד לפני ההודעה הרשמית, התפרסם דיווח בפרו לפיו רודריגס לא זומן לשיחות עם ראשי הקבוצה על הארכת חוזהו ומסתמן כי הוא ייחתך לפני תחילת העונה הבאה. בדיווח הוסיפו כי הקשר מחזיק בהצעה ממועדון בישראל והוא מצפה לחתום בקרוב, אך לא חשפו את שם הקבוצה. לספורט1 נודע כי רודריגס הוצע לבני יהודה, אך בסופו של דבר נראה כי היריבה העירונית האדומה היא זו שתזכה בשירותיו..

רודריגס בן ה-29 הגיע לפני כשנה לקבוצה הפרואנית, ועזר לה להגיע לגמר פלייאוף הליגה כשהוא רושם 38 הופעות וכובש שמונה שערים, בנוסף להשתתפות בגביע הליברטדוראס (שם הודחה אליאנסה בשלב הבתים עם נקודה אחת בלבד בשישה משחקים).


פיליפה רודריגס מימין. יצטרף להפועל תל אביב? (Raul Sifuentes/Getty Images)

בנושא אחר, קשר הפועל תל אביב סטפן ספירובסקי עמד היום משמעת פנימית בנוכחות מנהל הקבוצה מורדי דדון ונציג ארגון השחקנים ניר. לצפון מקדוני הובהר כי התנהגותו במשחק נגד מכבי נתניה אינה מקובלת ולא ניתן לעבור על כך לסדר היום.

השחקן הבין שטעה והסביר כי התנהגותו נבעה מרצונו לעזור לקבוצה על הדשא. השחקן נקנס בסכום של 5,000 שקלים, יערוך שיחת הבהרה עם המאמן ניר קלינגר ויתנצל בפני כל הקבוצה. "אני מכבד את כולם באותה מידה, לא התכוונתי שזה ייצא כך. מעולם לא היו לי בעיות משמעת בשום קבוצה שהייתי בה", אמר הקשר.

התחרט על מעשיו. סטפן ספירובסקי (אריאל שלום)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי