גורם בבית"ר: "קו ההגנה של חיפה? ניסו להוציא את קונטה משפיות"

ארז כלפון, יעקב שחר, משה חוגג
ארז כלפון, יעקב שחר, משה חוגג | עדי אבישי

בבירה ממשיכים לתקוף את קברניטי המועדון מהכרמל, שכרגע שומרים על שתיקה, מקורבים משני הצדדים מנסים להביא לרגיעה. המגן למקורביו: "אם היו מגנים את המקרה, לא היינו כאן"

(גודל טקסט)

ההודעה שיצאה אמש, בשעת ערב מאוחרת מטעם בית"ר ירושלים נגד מכבי חיפה, הגבירה את המתיחות בין המועדונים. בבירה המשיכו הבוקר (חמישי) בקו התקיף כלפי קברינטי המועדון מהכרמל בעקבות הקו המשפטי בו נקטו בדיון. "שוכטוביץ' הגזים". אמר גורם במועדון הירושלמי הלילה לקראת ההחלטה שאמורה להתפרסם בהמשך היום: "במהלך החקירה לא התערבנו, אבל כשהוא קובע במה קונטה אשם או לא אשם? זה היה מוגזם ומיותר".

בבית"ר טוענים כי "קו ההגנה של מכבי חיפה היה מוגזם. ניסו להוציא את קונטה משפיות על ידי אמירות מסוימות, אבל הוא שמר על קור רוח". יש לציין כי עוד לפני הדיון הכינו בבית"ר את השחקן למקרה שבו יצטרך להתמודד עם שאלות קשות. קונטה אמר אתמול למקורביו: "אם מכבי חיפה רק הייתה מגנה את המקרה, לא היינו כאן"

כעת, מנסים גורמים המקורבים לשני המועדונים להביא לרגיעה. היחסים בין מכבי חיפה לבית"ר ירושלים היו טובים לאורך השנים והקשר בין יעקב שחר להנהלת בית"ר תמיד היה חזק. אלי אוחנה, טוענים במועדון, הדגיש את הדברים האלה בדיון כדי לנסות ולהביא לרגיעה לפני שהמצב יהיה בלתי הפיך, אך כעת, ספק אם מישהו מהצדדים יכריז על רגיעה בזמן הקרוב. בחיפה, לפחות לפי שעה, לא הוציאה הודעה בעניין וממתינה להחלטת הבורר.


אנטואן קונטה: "ניסו להוציא אותו משפיות". (אריאל שלום) 



קונטה עצמו לא התאמן אתמול. גם תמיר עדי לא התאמן והוא נמצא בספק גדול למשחק הגביע מול ראשון לציון ביום ראשון.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי