בכר: "צריך לשים את הליגה בצד, ממש לא מיצית בבאר שבע"

ברק בכר
ברק בכר | דני מרון

דריכות שיא בבירת הנגב לקראת אשדוד. המאמן דיבר לפי המשחק: "קיבלנו הזדמנות לצאת מהמשבר, גביע המדינה זה טורניר ספונטני ומרגש. קשה לזכות בו". סבג: "אני מרגיש שווה לכל השחקנים בקבוצה"

קבוצות: הפועל באר שבע
(גודל טקסט)

הפועל באר שבע ממשיכה את הכנותיה לקראת משחק גביע המדינה נגד מ.ס. אשדוד, על רקע המשבר המקצועי שעובר על הקבוצה. בבירת הנגב ישנה דריכות גדולה לקראת המשחק, המהווה צומת דרכים מבחינת ברק בכר ושחקניו שמבינים כי ככל הנראה, רק בגביע יש להם סיכוי לקחת תואר העונה.

המאמן ייאלץ להסתדר ללא ארבעה שחקנים: עדן שמיר, שספג זעזוע מוח קל במהלך ההפסד 1:0 לבית"ר ירושלים, לואי טאהא שמתאושש מדלקת במפרק הירך, ז'וסואה שצבר חמישה כרטיסים צהובים וירצה עונש השעיה וכן נייג'ל האסלביינק שהורחק נגד הקבוצה מהבירה.

בן שהר אמור לחזור להרכב במקומו של האסלביינק, אחרי שעלה מהספסל ביום שני האחרון. נאור סבג, שלא שותף נגד בית"ר, מועמד לשוב ל-11 במקומו של שמיר הפצוע. חנן ממן, שלא נכלל בסגל למשחק האחרון ואף פורסם כי ייתכן שיעזוב את הקבוצה בינואר, עשוי לתפוס את עמדתו של ז'וסואה.

ברק בכר ונאור סבג התייצבו למסיבת העיתונאים המסורתית לפני פתיחת סיבוב הגביע בשבת. המאמן אמר לפני המשחק הקריטי: "אנחנו בתקופה פחות טובה, בטח מבחינת תוצאות. היכולת במשחק האחרון לא הייתה טובה וכולנו מודעים. אני חושב שזה זמן טוב לראות איך המערכת מתפקדת, איך הצוות המקצועי, כולל אותי והשחקנים מגיבים. נראה ממה אנחנו עשויים, יש משחק גביע וזאת הזדמנות טובה לשים דברים בצד. אני כמאמן זכיתי בגביע, זה טורניר מרגיש וספונטני, זכיתי בו בקריית שמונה ואני יודע כמה זה קשה. אשדוד זה משחק לא קל, אבל גביע זה משהו אחר"

 
כיצד זוכים בגביע: "הדרך עוד ארוכה, אנחנו בסך הכל בסיבוב הראשון. קיבלנו הגרלה לא קלה ואנחנו צריכים להיות מוכנים למשחק קשה, אנחנו שמים את כל מה שקרה בליגה בצד ומתעסקים באשדוד"


כשנשאל האם הוא מרגיש תחושת מיצוי בהפועל באר שבע:
"ממש לא"

ברק בכר. רק בגביע יש סיכוי לתואר (דני מרון)
שחקני הפועל באר שבע. מחפשים לצאת מהמשבר (דני מרון)

 
מעמדו במועדון: "יש תקופות יותר טובות ופחות טובות לכל קבוצה. מאמן לא יכול רק להצליח, יש תקופות שצריך להיכשל כדי ללמוד ולהיבנות מזה. זאת תקופה מאוד מאתגרת, אני והצוות עובדים מאוד קשה כדי לחזור לעצמנו, אני חושב שקיבלנו הזדמנות לייצר אנרגיות חדשות מהמשבר הזה. זה יכול להתחיל כבר מיום שבת בגביע".

 
האווירה בחדר הלבשה: "כשמפסידים ברור שהאווירה פחות טובה, זה חלק מהמקצוע, אבל אני כן רואה שחקנים שמרימים אחד את השני ועוזרים. יש רצון גדול מצד כולם לצאת מהמצב הזה, ביני לבין השחקנים ובינם לבין עצמם, כל המערכת בהחלט מאמינה שאפשר לצאת מזה"

השמועות על ינואר: "יש הרבה שמועות, חלקן אולי נכונות וחלקן לא, הדבר היחידי שחשוב זה המשחק בשבת, עד ינואר יש עוד זמן".


נאור סבג: "עברתי את שלב ההתאקלמות" (דני מרון)

 

גם נאור סבג דיבר על המצב בחדר ההלבשה: "כמובן שזאת תקופה לא קלה, אבל האווירה חיובית מאוד. כולם רוצים לעשות הכל כדי לצאת מהמצב הזה ולעבוד קשה כדי לשנות את זה"
 
ההתקדמות שלו באופן אישי: "עברתי את שלב ההתאקלמות, אני מרגיש שווה לכל השחקנים בקבוצה. לשחק כאן זה אתגר בכל שלב ובכל מצב, אני עובד קשה כדי להשתפר יותר מיום ליום"
 
לצאת מהמשבר נגד אשדוד: "כולם עושים הכל כדי לצאת מהמצב הזה. אני לא קובע מי פייבוריטים. להפסיד זה לא כיף ואף אחד לא רוצה להיות מודח מהגביע"
 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי