אוהדי הפועל ת"א קראו לטביב לשוב, המחאה תעלה שלב

אלי טביב. הרגיע את המערכת
אלי טביב. הרגיע את המערכת | צילום: עדי אבישי

35 מפגינים אדומים הגיעו לביתו של הבעלים לשעבר, המתגורר בסמוך לאיציק ניסנוב, וביקשו ממנו לחזור. ראשי המועדון מנהלים איתו מגעים במטרה לצרפו כמשקיע נוסף. בקבוצה מעריכים כי יקבלו קנס קטן על האבוקות בדרבי

קבוצות: הפועל תל אביב
(גודל טקסט)

אוהדי הפועל תל אביב צפויים לעלות שלב במחאה נגד בעלי המועדון ביום ראשון הקרוב, כשהאדומים יארחו בבלומפילד את הפועל קטמון במסגרת גביע המדינה. אתמול (רביעי) התכוונו חלק מהאוהדים להגיע להגיע לביתו של הבעלים איציק ניסנוב בכפר שמריהו במטרה לקרוא להתפטרותו, אך ההתארגנות בוטלה ברגע האחרון ובמקום זאת הגיעו 35 אנשים לביתו של הבעלים לשעבר אלי טביב, המתגורר בסמוך לניסנוב, וביקשו ממנו לשוב למועדון שאותו הוביל לזכייה בדאבל בעונת 2009/10, לפני שהפגנות ומחאות חוזרות ונשנות הביאו לפרידה בין הצדדים ב-2012.

ניידת משטרה שהוזעקה למקום פיזרה בשקט את המפגינים האדומים, אחרי ששום מגע לא נוצר בינם לבין טביב, שהקריאות הבודדות לעברו נבלעו בתוך הזעקות לעבר ניסנוב למכור את הקבוצה ולעזוב את המועדון. ראשי הפועל תל אביב מנהלים שיח עם טביב, כשהרצון הוא לצרף אותו לקבוצת הניהול כמשקיע נוסף – מהלך שעוד לא יצא לפועל בשלב זה בשל התנגדות פנימית.

בנושא אחר, לאחר הדיון אתמול בבית הדין של ההתאחדות בנוגע לאירועי הדרבי, במועדון מאמינים שעמדתם תתקבל והעונש יהיה רק קנס כספי קטן, לאור המאמצים והפעילות שלהם במטרה למגר את תופעת ההתפרעות ביציעים באמצעות ביטול מנויים והעברת שמות המתפרעים לידי משטרת ישראל.

המחאה תימשך. אוהדי הפועל ת
המחאה תימשך. אוהדי הפועל ת"א בדרבי (אריאל שלום)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי