יואב כץ לשחקנים: "תחשבו רק על הגביע, לא על הדרבי"

יואב כץ
יואב כץ | מאור אלקסלסי

הבעלים של המועדון מקריית חיים ניסה להכניס מוטיבציה בשחקנים לפני המפגש עם בני לוד: "המשחקים נגד הקבוצות מהליגות הנמוכות תמיד קשות". ורמוט וג'וניור עשויים לחזור בהרכב

קבוצות: הפועל חיפה
(גודל טקסט)

שנתיים הפכפכות עברו על הפועל חיפה בגביע המדינה. לפני שנתיים האדומים זכו בגביע היסטורי תחת שרביט של ניר קלינגר, כשגברו בדרך על מכבי חיפה ובית"ר ירושלים. בעונה שעברה לעומת זאת, הקבוצה של יואב כץ הודחה באופן מפתיע כבר בסיבוב הראשון ע"י הפועל עכו.

הקבוצה מקריית חיים תגיע מחר למשחק נגד בני לוד מהליגה הלאומית אחרי הפסד כואב להפועל כפר סבא, ולכן הבעלים יואב כץ החליט לערוך השבוע מספר שיחות עם השחקנים ולהכניס אותם לדריכות לקראת המשחק מחר:

"כל משחק גביע הוא קשה אבל אני מקווה שנעשה את העבודה. תמיד המשחקים מול הקבוצות מהליגה הנמוכות קשים ולראייה גם המשחקים מול הפועל פתח תקווה והפועל עכו בעונה בה זכינו גביע. אנחנו רוצים להתחיל את מסע הניצחון ולסיים את המסע עם חמישה ניצחונות". 


גילי ורמוט. עשוי לחזור להרכב (דני מרון)

הבעלים של הקבוצה סיפר על השיחות שלו עם השחקנים: "בעיקר נתתי להם לדבר על הניסיון בעונת הזכייה. דרשתי מהם לחשוב רק על הגביע ולא על הדרבי. אנחנו צריכים להתקדם ממשחק למשחק". 

מבחינה מקצועית נראה כי המאמן חיים סילבס יחליט על ההרכב רק לאחר אימון המסכם ולא מן הנמנע שיערוך רוטציה ויעניק הזדמנות לשחקנים מהסגל הרחב. מי שעשויים לפתוח בהרכב הם גילי ורמוט ופרנסיסקו ג'וניור שפתחו על הספסל בהפסד לכפר סבא. גם על פי האימון המסכם נראה שהמאמן חיים סילבס מתלבט לגבי שתי עמדות: מגן שמאלי ומרכז שדה. לא מן הנמנע שאלי בלילתי יחזור להרכב על חשבונו של ניקולה גולאן. 

הרכב משוער: יסמין בוריץ, דור מלול, ניסו קפילוטו, בן והבה, אלי בלילתי, פרנסיסקו גוניור, גל אראל, גידי קניוק, גילי ורמוט, נס זמיר, עדן בן בסט.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי