חזיזה: "שמח שלא הוחלפתי, רוצים להתחרות על כל התארים"

דולב חזיזה
דולב חזיזה | מאור אלקסלסי

הקשר שכבש צמד בהארכה והעניק למכבי חיפה 1:3 על נס ציונה: "ידענו שאסור להיגרר לפנדלים". בלבול: "זה היה מתיש, לא שיחקנו כדורגל טוב". תורג'מן: "עמדנו שווה בשווה מולם"

(גודל טקסט)

מכבי חיפה לא הרשימה היום (שבת) והתעייפה לפני הדרבי נגד הפועל חיפה במסגרת הליגה (שלישי ב-20:15), אך העפילה לשמינית גמר גביע המדינה אחרי שגירדה 1:3 ביתי על סקציה נס ציונה בתום 120 דקות. יובל אשכנזי העלה את הירוקים ל-0:1 עם בעיטה יפה מרחוק (45), אושר אבו איזן (71) וגרר את מרקו בלבול וחניכיו להארכה, אך דולב חזיזה (112 ו-120) כבש פעמיים לקראת הסיום ודאג להוריד את מפלס הלחץ בסמי עופר.

דולב חזיזה, שאמור היה להיות מוחלף אך בסופו של דבר נותר על המגרש והכריע את המשחק, סיכם: "אני שמח שנשארתי, כבשתי ועזרתי לקבוצה להעפיל לשלב הבא. הם הקשו עלינו, איבדנו יתרון, וידענו שאסור לנו בשום אופן להיגרר לפנדלים. אני שמח שבסוף עשינו את זה. הפנים כבר לדרבי. מכבי חיפה היא קבוצה גדולה שרוצה להתחרות על כל התארים. לאט-לאט, בעזרת חבריי לקבוצה, אני מגלה את הווינריות שבי".

מרקו בלבול הוסיף: "זה היה מתיש. לא שיחקנו טוב. מגיע לנס ציונה שאפו גדול, היא נלחמה ועשתה הגנה כמו שצריך, היה לנו מאוד קשה להגיע למצבים, אבל ידענו להכריע בסופו של דבר. ספגנו שער שאסור לנו לקבל. הכי חשוב זה שעברנו שלב, אני שמח שעשינו את זה. גביע זה משהו אחר. כל משחק הוא שונה. לא שיחקנו טוב, איבדנו כדורים, אבל גם משחק כזה צריך לדעת לעבור. זה גביע והמטרה היא לעבור סיבוב. נתאושש פיזית ומנטלית ונחשוב על משחק הליגה הקרוב נגד הפועל חיפה".


כמעט הוציא את חזיזה. מרקו בלבול (מאור אלקסלסי)

על כך שהוא חשב להוציא את דולב חזיזה והתחרט לאחר התייעצות עם הצוות המקצועי: "כן, זו הייתה החלטה לא קלה לעשות את החילוף הרביעי. נטע היה די עייף ובסופו של דבר החלטנו להעביר את דולב לאמצע וזה השתלם לנו".

המאמן המפסיד עמיר תורג'מן ניתח: "אנחנו צריכים לזכור שהחבר'ה עייפים והיינו צריכים להיזהר מאוד עם בחירת ההרכב. מי ששיחק היה יוצא מן הכלל ועשינו דברים יפים. היה קשה לנו לצאת קדימה, אבל כשתקפנו עשינו דברים יפים. עמדנו שווים מול שווים מכבי חיפה. לא רציתי להגיע להארכה, אבל אם כבר הגענו אז לפחות שנגיע גם לפנדלים.

"שאפו גדול לבחורים, כולם נתנו והשקיעו. הליגה זה הדבר הכי חשוב עבורנו. הרכב משני? זה גם עניין של פציעות והרחקות, שחקנים סחבו את הקבוצה מהמחזור הראשון והיינו צריכים להיות חכמים איתם. רציתי לעבור שלב באמת והיינו הרבה יותר טובים עם הכלים  שעלו בחצי השני, רציתי, אבל אנחנו מסתכלים על התמונה המלאה. הפנים קדימה לליגה", סיכם תורג'מן.




לא מצטער על בחירת ההרכב. עמיר תורג'מן (מאור אלקסלסי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי