רגשות מעורבים בבאר שבע: "היה קשה אבל הסתיים מתוק"

שחקני הפועל באר שבע
שחקני הפועל באר שבע | לירון מולדובן

ברק בכר נשם לרווחה לאחר ההעפלה לשלב הבא בגביע המדינה: "צריך לקחת את הדברים הטובים מהמשחק הזה". למרות מכת הפציעות בהגנה, שיר צדק לא יחזור. ממן, ביטון וזריהן זכו למחמאות

(גודל טקסט)

את אנחת הרווחה ששחררו בספסל הפועל באר עם שריקת הסיום בניצחון 3:4 על מ.ס. אשדוד במשחק הגביע אמש (שבת), היה אפשר לשמוע עד בירת הנגב. הקבוצה של ברק בכר הובילה 0:3 אחרי 20 דקות, אך ניצלה מהארכה דרמטית רק בזכות הדיפת פנדל של ארנסטס שטקוס בתוספת הזמן.

הקבוצה של ברק בכר הציגה אמש ארסנל התקפי מרשים, אך מנגד, נראתה חשופה בחלק ההגנתי וללא השוער הליטאי, הייתה כנראה מודחת באצטדיון הי"א באשדוד. למרות זאת, בעקבות הלחץ הרב מהמומנטום השלילי בליגה, הקבוצה מבירת הנגב תיקח את הניצחון אמש בשתי ידיים. 

המאמן אמר בסיום: "המשחק התחיל מושלם מבחינתנו. גם המלחמה וגם האיכות שהצגנו, להוביל 0:3 באשדוד אחרי עשרים דקות זה משהו שכמעט לא קורה. ואז שוב קרה לנו מה שקורה בתקופה האחרונה, נלחצנו והסוף היה לא טוב. עשינו טעויות ושטויות וביצענו חילופים מאולצים אבל בסוף עברנו לשלב הבא. צריך לקחת את הדברים הטובים מהמשחק הזה. גם את היכולת שהצגנו בחצי הראשון וגם את העובדה שעברנו משחק חוץ קשה מאוד. זה היה מלחיץ אבל הסתיים מתוק. אני מקווה שבעקבות הניצחון הזה נצא לדרך חדשה".


ברק בכר: "צריך לקחת את הדברים הטובים מהמשחק הזה" (לירון מולדובן)

דוד קלטינס הוסיף: "הניצחון הזה הוא מסוג המשחקים שיכולים להוציא אותנו לדרך חדשה. יכלנו לעשות את המשחק הזה יותר קל אבל בסוף הראנו אופי. זה היה משחק לא קל מול יריבה לא קלה, אני שמח שעברנו, במשחק גביע זה מה שחשוב".

בבאר שבע יפתחו כבר היום בהכנות לקראת משחק הליגה הקרוב מול הפועל חדרה ביום שלישי. אמש, הם התייצבו למשחק באשדוד ללא חמישה שחקנים (טאהא, שמיר וספורי פצועים, האסלביינק וז'וסוואה מורחקים). בחוליית ההגנה בכר יעמוד בפני מצוקה קשה. טאהא סובל מדלקת במפרק הירך, ויטור סובל מכאבים במפשעה, ושון גולדברג, שחזר מהיעדרות של שלושה חודשים, נפצע אמש שוב והוחלף לאחר שהוסט למרכז ההגנה. השלושה נמצאים בספק למחזור הקרוב. 

אם זה לא מספיק, עמית ביטון הצעיר שנכנס כמחליף, הורחק אמש בדקה ה-90 לאחר שגרם לפנדל של אשדוד וגם הוא לא יעמוד לרשותו של בכר. גם עדן שמיר, שספג זעזוע מוח נגד בית"ר ירושלים נמצא בספק. 



ויטור מוחלף מפציעה. מכת פציעות בהגנת באר שבע (לירון מולדובן)

בכר שלל על הסף את האפשרות שישתף את שיר צדק למרות מצוקת הבלמים. הבלם הותיק עדיין שייך לקבוצה, אך לא קיבל דקות משחק מאז שקיבל בקיץ הודעה על כך שהוא לא נמצא בתכניות המקצועיות, המאמן ככל הנראה יזיז את שני הקשרים האחוריים, מרואן קבהא ודוד קלטינס להגנה. האחרון לא חושש מהתפקיד: "בקבוצות הילדים והנוער הייתי בלם. גם בנבחרת שיחקתי בתפקיד הזה, אני מכיר אותו ואין לי בעיה איתו".

שלושה שחקנים שלא ראו הרבה דשא בתקופה האחרונה: חנן ממן, אורן ביטון וניב זריהן, היו המצטיינים של באר שבע במשחק אמש ונתנו למאמן הרבה חומר למחשבה לקראת ההמשך. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי