לפני הדרבי: טאפוקו התחצף ולא הורשה להתאמן

קווין טאפוקו
קווין טאפוקו | מאור אלקסלסי

הקשר הצרפתי התחצף לצוות המקצועי באסיפה לפני האימון ויצא למקלחת מוקדמת. צפוי לספוג עונש השעיה ולעמוד בפני ועדת משמעת: "הוא צריך להבין שחובת ההוכחה עליו"

קבוצות: הפועל חיפה
(גודל טקסט)

הקשר קווין טאפוקו לא הורשה להתאמן הבוקר עם הקבוצה ועשוי לספוג עונש השעיה ממשחק הדרבי הקרוב ולעמוד לוועדת משמעת של הקבוצה. הסיבה: הצרפתי התחצף לכאורה לצוות המקצועי באסיפה שלפני האימון וסילבס החליט לשחררו למקלחת מוקדמת.

בסביבתו של הקשר סיפרו כי הוא קיווה לקבל דקות בגביע המדינה והעובדה שכלל לא נכנס כמחליף גרמה לו לכעס רב. כזכור בתחילת העונה טאפוקו הושעה מאימון לאחר שהצוות המקצועי לא אהב את התנהלותו באחד האימונים: "קווין צריך להבין שחובת ההוכחה עליו בכל אימון בכדי לשחק, אם כשחקן הרכב או כמחליף". אמר גורם במועדון.

בינתיים, חיים סילבס אמנם יצא מעודד מהיכולת במשחק הגביע מול בני לוד בו האדומים ניצחו 1:5, אך מודע לכך שהדרבי הלוהט מול מכבי חיפה שונה לחלוטין ומתלבט האם להישאר בשיטה של ארבעה שחקני הגנה או לעבור לשלושה בלמים שעבדה היטב נגד הירוקים בסיבוב הקודם.

במידה והמאמן ילחיט על שלושה בלמים, ניקולה גולאן יוצב בעמדת הבלם האחורי לצידם של והבה וקפילוטו, ואלי בלילתי יפתח כמגן שמאלי אחרי ההופעה המצוינת שלו בגביע. גם גילי ורמוט הציג יכולת טובה אך עדיין לא ברור אם יפתח בהרכב או ייכנס כמחליף.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי