רפואה לשחקני ק"ש: "מצפה מכם למחויבות בכל משחק"

שחקני קריית שמונה מאוכזבים
שחקני קריית שמונה מאוכזבים | אודי ציטיאט

המאמן לא אהב את הירידה בגישה בהפסד בגביע, 3:2 מול מכבי פתח תקווה. ברטקוס עשוי לשוב לשער למרות הופעה טובה של עמוס, התלבטות בין ריאן לשכר

(גודל טקסט)

שני ניצחונות הליגה מול סקציה נס ציונה ובני יהודה הפריחו אופטימיות רבה בקרב אנשי הפועל קריית שמונה, אבל נראה כי ההדחה בגביע המדינה מול מכבי פתח תקווה ובעיקר הגישה של השחקנים, הצליחה להכעיס מאוד את המאמן קובי רפואה וראשי הקבוצה. גם העובדה שהבעלים איזי שרצקי הגיע לראשונה מזה כחודשיים למשחק ושוב ראה הפסד, גרמה לאכזבה קשה.

רפואה כינס את השחקנים וביקש מהם לחזור לגישה שאפיינה אותם לאחרונה בליגה וזאת כחלק מהכנות לקראת המשחק מחר (שלישי, 19:00) מול הפועל כפר סבא. "מדובר במשחק מאוד חשוב במאבק ההישארות ולכן אני מצפה מכם להיות מחויבים בכל משחק", אמר רפואה לשחקנים. גם השחקנים מבינים כי מדובר במשחק על שש נקודות והפסד מול הקבוצה מהשרון עלול להביא להידרדרות כאשר בשבת תשחק הקבוצה מול מכבי חיפה.

למרות הופעה מצוינת של גד עמוס, על פי האימון המסכם נראה שדז'וגאס ברטקוס יחזור לשער מול הפועל כפר סבא ועדיין ישנה התלבטות בחלק ההתקפי בין מוחמד שכר ואיסמעיל ריאן.

הרכב משוער: דז'וגאס ברטקוס, מרקוס דיניז, אורי דהאן, עידן נחמיאס, זיו מורגן, עדן קארצב, עומר לקאו, סמואל בראון, גיימס אדני, איסמעיל ריאן (מוחמד שכר) וקיליאן שרידן.

עוד באותו נושא: קובי רפואה

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי