דמארי ייעדר נגד אשדוד, לקס טרם קיבל הצעה לחוזה חדש

דמארי
עומר דמארי | מאור אלקסלסי

הפועל תל אביב מתכוננת למשחק התחתית ברביעי (19:15, ספורט3), החלוץ לא ישחק בשל מחלה. במועדון מאמינים שהאוהדים יחזרו לתמוך. אינברום יעבור מבחן כשירות וספירובסקי עשוי לחזור ל-11. האם הקשר הישראלי ימשיך?

קבוצות: הפועל תל אביב
(גודל טקסט)

לאחר שהתגברה על הפועל קמטון בגביע המדינה בקושי רב ביום ראשון וניצחה 0:2 רק בתום הארכה, דריכות שיא בהפועל תל אביב לקראת קרב התחתית מחר (רביעי) נגד מ.ס אשדוד באצטדיון בלומפילד (19:15, שידור ישיר בספורט3). האדומים, שמדורגים רק במקום ה-12, רחוקים שלוש נקודות בלבד מהקו האדום ורוצים לנצח את היריבה מהמקום העשירי שגברה עליהם במחזור השני העונה. במועדון עדיין לא שכחו את התבוסה 0:4 למכבי נתניה במחזור הקודם. ניר קלינגר מקווה להשיג ניצחון ביתי ראשון כמאמן הפועל לאחר שהפסיד לבית"ר ירושלים ומכבי תל אביב וקבוצתו לא כבשה אך שער.

מי שלא יוכל לעזור בחוד ההתקפה הוא עומר דמארי החולה שלא התאמן אתמול וכזכור לא שיחק נגד קטמון. גם המגן הימני עידן כהן שמיעט לשחר לאחרונה לא ישחק. עבדי פראחת, שפתח בהרכב והוחלף בשלב מוקדם – צפוי להעדר אף הוא. פראחת יעבור הערב בדיקה כשמסתמן שהוא סובל מקרע בשריר הירך האחורי.

נראה כי קלינגר יחזיר להרכב את הקשר הצפון מקדוני סטפן ספירובסקי איתו התעמת במהלך התבוסה נגד נתניה לאחר שהקשר עלה מהספסל ולא עמד בדרישות המאמן. ספירובסקי כבש את השער השני במשחק הגביע כמובן. שי אייזן או רז כהן יפנו את מקומם. גם דמבה קמארה שנמצא בדרך החוצה מהקבוצה, עשוי לפתוח בזמן שאור אינברום יעבור מבחן כשירות בשל פציעה ברגלו.


ניר לקס. טרם קיבל הצעה לחוזה חדש (עדי אבישי)

עוד בהפועל, הקשר ניר לקס שמוערך על ידי הצוות המקצועי, מסיים בקיץ את חוזהו וטרם קיבל הצעה לחתום על חוזה חדש ובחודרוב מופתעים מכך. החל מינואר יוכל הקשר לנהל משא ומתן עם כל קבוצה שתרצה בו. במועדון מאמינים כי אוהדים הקבוצה יחזרו לתמוך ולאחר שרק 1,500 מהם הגיעו במשחק האחרון נגד קטמון. אגב, על אף כמות האוהדים הקטנה בגביע, כוסות משקה הושלכו מספר פעמים במהלך המחצית השנייה לעבר שוער היריבה ובעקבות כך הקבוצה תתייצב ביום רביעי הקרוב בבית הדין וצפויה להיענש.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי