לילאי כשיר, תורג'מן לקראת נתניה: "אלה המאבקים שלנו"

עמיר תורג'מן
עמיר תורג'מן | מאור אלקסלסי

נס ציונה תבצע מהפכה ב-11 לאחר משחק הגביע נגד מכבי חיפה, המאמן רוצה לחמוק מהמקום האחרון והבהיר: "אם נוכיח את עצמנו במשחקים האלה - נוכל להישאר בליגה". הבלם איתי עוזרי ייעדר בשל צהובים

(גודל טקסט)

איזה שבוע עבר על סקציה נס ציונה. העולה החדשה לליגת העל עמדה בפני אתגר עצום כשפגשה תוך שבעה ימים שתיים מהגדולות של הכדורגל הישראלי. הקבוצה של עמיר תורג'מן הייתה הראשונה לכבוש נגד מכבי תל אביב וסחטה תיקו 1:1 מהאלופה, ולפני שלושה ימים הצליחה לגרור את מכבי חיפה להארכה בגביע המדינה. כעת, בנס ציונה מקווים לנצח את מכבי נתניה מחר (רביעי) ב-19:00 באצטדיון המושבה במשחק שמוגדר במועדון כ'משחק הישרדות' לכל דבר כאשר הקבוצה מדורגת במקום האחרון בטבלה ורחוקה ארבע נקודות מחוף מבטחים.

המאמן עמיר תורג'מן כבר הבהיר שמשחק הגביע מאחורי הקבוצה שלו: "המאבק האמיתי של נס ציונה הוא המשחק הקרוב, נגד קבוצה ברמה שלנו. הקבוצות הקטנות והבינוניות הן אלו שנגדן אנחנו צריכים להוכיח את עצמנו. אם נעשה את זה נוכל להישאר בליגת העל. צפוי לנו משחק קשה, נגד יריבה טובה עם מאמנים טובים, שעשו שדרוג לקבוצה. עם זאת, לאחר שהוכחנו נגד קבוצות כמו מכבי תל אביב שאנחנו עומדים יפה ועושים עבודה טובה, אנחנו צריכים להמשיך באותה צורה גם נגד קבוצה ברמה של מכבי נתניה".

ביום שבת שיחקה הקבוצה בהרכב משני כזכור כשמספר שחקנים בכירים זכו למנוחה, כך שתורג'מן צפוי לבצע חמישה-שישה שינויים. בקבוצה לא יסתפקו בתיקו על אף הכושר המצוין של מכבי נתניה המאמן מתכנן לשחק כדורגל התקפי. מי שייעדר הוא הבלם איתי עוזרי שספג חמישה כרטיסים צהובים כאשר דרייס ויטנס וסבין לילאי כשירים למשחק. גם עומרי גלזר, רומריק אטו, רז נחמיאס, סייקו טורה ומוסא מאסו אמורים לשוב להרכב. אתמול ביקרו השחקנים במחלקת הילדים האונקולוגית בבית החולים אסף הרופא וחילקו לילדים המאושפזים סופגניות ומתנות.


שחקני נס ציונה חוגגים נגד מכבי חיפה (מאור אלקסלסי)

הרכב משוער: עומרי גלזר, נועם כהן, דרייס ויטנס (אושר אבו), פרנסיסקו דוטארי, רז נחמיאס, סבין לילאי (שי אליאס), רומריק אטו, אלעד שחף, סיקו טורה, רז שטיין, מוסא מאזו .

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי