כל הכרטיסים נמכרו: "הגיע הזמן שמכבי חיפה תחזור לשלוט בעיר"

יובל אשכנזי
יובל אשכנזי | מאור אלקסלסי

אחרי כארבע שנים ללא ניצחון על היריבה העירונית, הירוקים יקוו להשיג שלוש נקודות מול הפועל חיפה: "השחקנים יצטרכו להיות בשיאם". ווילדחסוט כשיר, שועה יתחיל על הספסל

(גודל טקסט)

יאניק ווילדסחוט התאושש מהמחלה ממנה סבל והוא יעמוד לרשותו מאמן מכבי חיפה מרקו בלבול הערב (שלישי ב-20:15) בדרבי מול הפועל חיפה במסגרת המחזור ה-15 בליגת העל. כמעט ארבע שנים חלפו מאז גברו הירוקים על האדומים והם יגיעו להתמודדות בסמי עופר במטרה ברורה – לסיים את הרצף העגום ולהחזיר את השליטה בעיר.

למרות 0:0 משמים בסיבוב הראשון, במכבי חיפה מאמינים כי פתיחת העונה המוצלחת של הקבוצה והיכולת המשופרת תוביל לניצחון על הפועל חיפה לראשונה מאז חודש ינואר 2016. בשבעת משחקי הליגה האחרונים נגד הפועל חיפה כבשו הירוקים שער אחד בלבד ואילו האדומים הבקיעו לא פחות מעשר פעמים – נתון עגום אותו בלבול וחניכיו ינסו לשפר.

שעות ספורות לפני פתיחת הדרבי, מכבי חיפה הודיעה כי כל הכרטיסים נמכרו והאצטדיון יהיה מלא עד אפס מקום. מבחינה מקצועית, בלבול צפוי לפתוח עם ההרכב שרץ בתקופה האחרונה, כשעל הספסל ככל הנראה ימתין ירדן שועה.


צפוי לפתוח בהרכב. יאניק ווילדסחוט (מאור אלקסלסי)

"הטירוף בעיר מורגש היטב בכל פינה וכולם במועדון מצפים שהשחקנים יגיעו בשיאם", אמרו הבוקר בצד הירוק של הכרמל והבהירו: "הגיע הזמן שמכבי חיפה תחזיר לעצמה את השליטה בעיר".

הרכב משוער: ג'וש כהן, ארנסט מאבוקה, עופרי ארד, טרנר סיינסבורי, סאן מנחם, נטע לביא, יובל אשכנזי, צ'רון שרי, דולב חזיזה, יאניק ווילדסחוט, ניקיטה רוקאביתה. 

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי