ורדסקה ובן חיים תורגלו בהרכב. למרות הצמד: וארן בחוץ

אנתוני וארן
אנתוני וארן | אריאל שלום

בית"ר ירושלים סיימה את ההכנות לרעננה (רביעי, 20:00 בספורט4). קונטה לא התאמן וספק אם ייכלל בסגל, הבלם הוותיק תורגל ברוב שלבי האימון על חשבון זהבי. החלוץ וגם קריאף ישובו לספסל, איינבינדר יחזור ל-11

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

בית"ר ירושלים סיימה הבוקר את ההכנות לקראת המשחק מחר מול הפועל רעננה (רביעי, 20:00 בספורט4) ורוני לוי ממשיך לערוך שינויים בהרכב. המשחק מול ראשון לציון נתן הזדמנות מצוינת למחליפים, כמו אנתוני וארן, אופיר קריאף ושלום אדרי וגם אביאל זרגרי הצעיר להוכיח את עצמם, אולם הפעם לוי צפוי לחזור להרכב הכמעט קבוע שלו בליגה.

עם זאת, אנטואן קונטה שקיבל מנוחה בגביע, לא התאמן וכרגע ספק אם ייכלל בסגל, כך שהבלמים טל בן חיים, דיוגו ורדסה ואור זהבי מתחרים על שני מקומות בהגנה. המשמעות: שי קונסטנטין ימשיך בעמדת המגן הימני. בקישור, קריאף יחזור לספסל ודן איינבינדר שקיבל מנוחה בגביע ישוב ל-11, לצד עלי מוחמד וגדי קינדה. פרדי פלומיין, שעד לפני מספר שבועות סבל מעומס וכאבים בברך, לא מפסיק לקבל את חולצת ההרכב ויפתח גם הפעם. ליוואי גרסיה ושלומי אזולאי ימשיכו גם הם בהרכב. בעמדת המגן השמאלי, מקס גרצ'קין יפתח על הספסל ואורי מגבו ישוב להרכב ממנו נעדר בגביע.

בעשור האחרון נערכו 22 משחקים בין הקבוצות, אך רעננה מעולם לא ניצחה את בית"ר ירושלים בטדי. היא ניצחה אותו פעמיים בלבד, אבל זה קרה בביתה, כולל במשחק האחרון בין הקבוצות בסיבוב הראשון. עלי מוחמד, שכבש במשחק האחרון של בית"ר, ממשיך לשפר את המאזן שלו. הוא מוביל את טבלת המבשלים של הקבוצה, מוביל את טבלת מסירות המפתח ומוביל גם את טבלת דקות המשחק – 1352 כאלה יש לו עד היום.

הרכב משוער: איתמר ניצן; דיוגו ורדסקה, טל בן חיים (אור זהבי), אורי מגבו; דן איינבינדר, עלי מוחמד, גדי קינדה, פרדי פלומיין, ליוואי גרסיה; שלומי אזולאי.


וארן ובן חיים בגביע. רק הבלם נמצא בתמונת ההרכב (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי