אלמוג כהן יחזור ל-11 על חשבון פיניש, התלבטות לגבי בצ'יראי

אלמוג כהן
אלמוג כהן | אריאל שלום

הקפטן החלים מהפציעה ברגל ויהיה כשיר למשחק נגד נס ציונה, המונטנגרי עשוי להיות בסגל על פי החלטת הצוות המקצועי. ויקי כחלון יחזור להרכב, נציגי השחקנים ביקרו אצל האוהד נפתלי רונדורן בן ה-91 לכבוד חנוכה

קבוצות: מכבי נתניה
(גודל טקסט)

לאחר ארבעה ניצחונות בחמשת המשחקים האחרונים, מכבי נתניה תתארח מחר (רביעי) באצטדיון המושבה אצל סקציה נס ציונה במטרה להמשיך במומנטום החיובי בו היא נמצאת ולעשות צעד נוסף אל עבר מקום בפלייאוף העליון.

הבשורות החיוביות לצוות המאמנים סלובודאן דראפיץ' ושי ברדה מגיעות מכיוונו של הקפטן אלמוג כהן, שהתאושש מהפציעה בכף רגלו ויהיה כשיר להתמודדות. כהן צפוי לחזור ל-11 הפותחים וימלא את מקומו של הקשר סתיו פיניש, שכבש ביום שישי מול מ.ס. טירה בגביע המדינה. גם פאטוס בצ'יראי ממשיך בשלבי ההחלמה וצוות המאמנים יחליט אם לכלול אותו בסגל במטרה להחזיר אותו לעניינים.

מלבד חזרתו של כהן גם ויקי כחלון, שריצה עונש של חמישה כרטיסים צהובים ביום שישי, יחזור לסגל ואף צפוי לפתוח בעמדת המגן השמאלי במקומו של בן תורג'מן כששאר ההרכב אמור להישאר זהה.

ויקי כחלון. יחזור מהשעיה (עדי אבישי)
ויקי כחלון. יחזור מהשעיה (עדי אבישי)

בעניין אחר, אמש ביקרו אלמוג כהן וטים הויבך את נפתלי רונדורן, אוהד הקבוצה בן ה-91, והדליקו איתו נרות לחג החנוכה. "ממש מרגש לפגוש אוהד שעבר כה הרבה בחיים שלו ועדיין שמר על האהבה לקבוצתו. היה כיף להדליק איתו ועם המשפחה נרות חנוכה, אנו שמחים להחזיר להקהילה בכל הזדמנות שניתן", אמר הבלם הגרמני על המפגש.

הרכב משוער: דני עמוס, כארם ג'אבר, דולב אזולאי, טים הויבך, ויקי כחלון, אלמוג כהן, אביב אברהם, גבי קניקובסקי, רועי קהת, יונס מלאדה, גיא מלמד.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי